Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har ett par vävribbtyglar med gummitrådsinlägg som skulle behöva rengöras en del. Hur gör jag detta bäst? De får ju inte bli hala om...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: Tires
·
Utrustning Jag ska shoppa ny ridhjälm! Funderar på en sån där "Showjumper" eller vad som kallas (beigt hakband, typ alla har en sån känns det som)...
Svar
9
· Visningar
948
Senast: Skimraa
·
K
Utrustning funderat på just det ett tag nån som kan besvara? /anna 2
Svar
27
· Visningar
2 758
Senast: Krulidut
·
I
Utrustning Ska försöka förklara min undran. Vad jag gissar har de flesta ridskolor i Sverige någon typ av allroundsadlar till hästarna, mer...
Svar
12
· Visningar
969
Senast: elina89
·
K
Utrustning Vilken sort ska man köpa? Sattsa på en dyrare i läder, tycker dock den såg klumpig ut eller en sån med metall?
Svar
1
· Visningar
580
Utrustning Hej Sitter och funderar på om jag ska köpa en syntetsadel (dressyr) till min nordis. Plånboken är inte så stor :angel: och har...
Svar
18
· Visningar
1 841
Senast: Dahlia
·
B
  • Låst
Utrustning Hejsan Jag har tänk att sy lite grejjer till min ponny Poco :idea::idea:, Schabrak Ländtäcke Sadegjordstunnel. Jag undrar om nån...
Svar
2
· Visningar
1 259
S
Utrustning Jag har en brun häst och undrar bara vilken färg (till tävling) skulle kunna passa? Använder nu en svart men ska köpa en ny. Han har vit...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: ANIRROZ
·
B
Utrustning vad är de för skilnad på olika nosgrimmor ? asså.. vad gör de för skilnad? typ pullargrimma, islandso oså . tack:p
Svar
2
· Visningar
891
Senast: belan
·
Utrustning Någon som har haft SMB II och gått över till elite? Är passformen mycket bättre? Funderar på att köpa nya elite nu men vill veta vad ni...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: hanoirocks
·
Utrustning Nån som vet nått bra regntäcke med avtagbar hals??? tips på nått märke eller så? Lägg gärna in en bild på det :)
Svar
6
· Visningar
1 132
Senast: Annie__
·
I
Utrustning Jag har ridit med helt oskodda och helskodda. Fast- längesen. Det jag minns är att jag inte märkte "skillnad" på om jag fick bättre...
Svar
16
· Visningar
2 141
Senast: Nate
·
C
Utrustning Nu är jag i köpartankar, ska bara spara lite :angel: Jag har runt huvud, eller, nästan runt då. Har en gammal hjälm som sitter...
Svar
5
· Visningar
656
Senast: caramelle
·
Utrustning Har ett fullblod som är lite känslig i munnen. Just nu har jag ett 3-delat gummibett på henne .. Men jag fick en tanke, borde inte ett...
Svar
10
· Visningar
785
Senast: pinky
·
Utrustning Jag har gått och kärat ner mig i detta täcket :love:, så nu skulle jag vilja veta vad buke-folket tycker och tänker om detta täcket... 2
Svar
26
· Visningar
2 790
Senast: Miss Sixty
·
Z
Utrustning Är det någon som har erfarnhet om hur storlekarna är på Horsewares ponnytäckeskollektion?Alltså inte vad de har för värde(ex 110cm osv)...
Svar
5
· Visningar
924
·
Utrustning En av alla täckesfrågor..... Söker utetäcke till ponny med smala bogar och hög manke. Inte en jättelätt kombination - om täcket passar...
Svar
12
· Visningar
1 077
·
Utrustning Hmm, det här är min första vinter med att täcka hästarna och jag har nu upptäckt något jag inte funderat över tidigare. Är det...
Svar
5
· Visningar
857
·
Utrustning Har haft min sadel sedan i påskas och sedan en vecka har han fått en knöl efter sadeln varje gång jag har ridit. Den är borta igen nästa...
Svar
10
· Visningar
3 329
Senast: trip
·
A
Utrustning Det här har jag funderat på riktigt länge.. när man ska linda upp benlindorna, ska man linda så att kardborren och kardborrsfästet "slår...
Svar
15
· Visningar
5 823
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka