Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning Barn strl på kingsland jackorna, hur små är dom? (är 160 och smal) kan jag ha någon barn storlek?:) tack tack:)
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: Tind
·
S
Utrustning Har läst lite trådar här på buke om olika bett.! Har aldrig ridit på pelham och tror inte jag behöver det heller. men är nyfiken på vad...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: pinky
·
Utrustning idag var sadelutprovaren ute och jag bestämde mig för en Zaldi comfort hoppsadel. den jag hade innan var alldelles för smal för min arab...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: tezzie82
·
Utrustning Japp hur/var förvarar ni er utsrustning? Hemma, i sadelkammare, skåp, lådor eller på ngt annat sätt. Berätta och lägg gärna in bilder... 2
Svar
22
· Visningar
2 384
Utrustning Är passier rymliga eller små i sätet? Vad har ni för storlekar på era passier sadlar? Gärna ev bild.. En fråga till, vad kostar det...
Svar
3
· Visningar
972
Utrustning Hur vet man om bossorna på en sadel är för smala/små? Vad är minimistorleken, kan man mäta det i fingrar ungefär som med kanaler som ska...
Svar
5
· Visningar
987
O
Utrustning Har hittat en sadel som bara kändes så bra. Begagnad och billig. Låg stilla på ponnyn. Men jag har aldrig hört talas om märket, hittar... 2
Svar
26
· Visningar
4 561
Utrustning Ska köpa ett nytt ofodrat regntäcke till pollen hade jag tänkt då det gamla har börjat läcka igenom. Men vet inte om jag ska ta bucas... 2
Svar
20
· Visningar
3 457
Senast: Fredag
·
Utrustning Jag har ett dressyrspö som är från slutet av 80-talet :eek: Och jag har aldrig haft ett sånt bra spö.Det lixom väger rätt .knoppen är...
Svar
10
· Visningar
1 397
Senast: panaccea
·
B
Utrustning hej:) jag har ett arabiskt fullblodsto på snart 20 år, o tänkte köpa ny sadel. men vet itne vilken storlek hon ska ha? hon är 147 i...
Svar
3
· Visningar
1 329
Senast: emmiz79
·
Utrustning Ska köpa mig en repgrimma, tänkte jag. Gjorde en snabbsökning och fick fram repgrimmor som varierar i pris från ca 25 kr och upp till...
Svar
10
· Visningar
2 502
Senast: Marks
·
C
Utrustning Skulle gärna vilja höra lite åsikter om Kineton nosgrimman! Någon med erfarenhet av den? Som kanske kan ge något tips? Vad passar...
Svar
4
· Visningar
2 038
Senast: Covergirl
·
Utrustning YES YES YES, jag :love: Amerigo!!!!! Litet dilemma kvar, men min häst fick inga prickar :bow: Vesuvion passar på backen, då är...
Svar
14
· Visningar
1 447
Senast: Messy
·
A
Utrustning När jag köpte min häst fick jag med en sadel som tyvärr inte passar längre. Den är av märket Kessler?! Chevalier New Zeeland. Jag har...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Nitronom
·
E
Utrustning Jag har till mina egna hästar jag hade och även alla andra, aldrig haft problem med bett, vanligt tvådelat till allihopa. Och är...
Svar
1
· Visningar
688
Utrustning Det är ju så snyggt att rida/träna i pikét-shirt när det är varmt ute! Så lägg in bilder på dina piké tröjor+inköpsställe och hoppas... 2
Svar
27
· Visningar
2 991
Senast: Långnos
·
P
Utrustning Jag har en liten häst på 158 cm. Jag ska snart köpa ny sadel och undrar om ni har några bra tips? Hästen är bara 6 år och för...
Svar
1
· Visningar
1 408
Senast: Yrja
·
R
Utrustning Jag VET att det finns en hel del trådar om just denna sadel, men jag VILL se bilder ifrån er som har denna sadel när den ligger på...
Svar
15
· Visningar
1 533
Senast: renatechampion
·
H
Utrustning Hei! Jag skall köpa en ny sadelgjord till pållen och vill ha en med resår i. Men jag finner ingen relativt billig gjord med resår i...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: Bison
·
B
Utrustning Vilken är den skönaste sadeln ni suttit i, oavsett prisklass eller kategori? 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 626
Senast: hanoirocks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka