Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det någon som har en dammsugare till hästen? Hur tycker ni det funkar? Tar det lång tid för hästen att vänja sig? Hur funkar den på...
Svar
6
· Visningar
1 849
Utrustning Var igår på en utförsäljning i trakten av just Euro-star produkter, undrar nu vad detta är för märke? E det bra kvalitet på sakerna...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Pållen som jag rider är så väldigt rund, och han har absolut ingen manke. Det medför ju såklart sadelproblem, och ägaren har provat... 2
Svar
25
· Visningar
1 979
Senast: EvelinaSkoldenborg
·
Utrustning Hur är den i bommen? rak, svängd eller böjd...? någon som har nån erfarenhet av den?
Svar
5
· Visningar
2 185
Senast: Jois
·
Utrustning Ja vad har ni för stövlar/skor sommartid? (märke) gärna bild. Jag ska köpa nya nu till sommaren å funderar vad jag ska ha... på...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Elektron
·
M
Utrustning Vilka träns har ni till? Säg gärna vilken färg ni har på sadeln.
Svar
3
· Visningar
852
Senast: pomelo
·
M
Utrustning Jag har haft mitt halvblod sen slutet av november förra året. När han kom till mig var han väldigt stark och otroligt pigg. Jag gillade...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: ibiza05
·
C
Utrustning Vad har ni för sadlar ( märke) , ni som har araber? Min har kort rak rygg, vilket ju är vanligt hos araber... 2
Svar
22
· Visningar
3 576
Senast: trofé
·
Utrustning Jag vet att Globus har ändrat i sitt måttsystem på senaste tiden (året eller liknande) men vad bestod ändringen i? Enligt de gamla...
Svar
7
· Visningar
980
Senast: bigganl
·
Utrustning Dom vita med lurv i för 149:- Hur är dom i strl? Stora små? Har en ridhäst som har full, men M i veredus skydd. Veredus skydden är...
Svar
6
· Visningar
1 218
B
Utrustning hej :) någon som vet något bra svettäcke har tittat på alla hemsidor och i alla butiker hittar inget till ett rimligt pris har ni någon...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Inka-90
·
L
Utrustning Få inspiration nu i juletid,och rädda liv :idea: öp de små,2.5*2.5 cm svarta m nyckelring+en pytteliten ILLGUL lampa i.Den sätter vi...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: CarinaMargret
·
B
Utrustning Om man gör en resa till USA eller annat land och där köper på sig "allt man kan bära" ex sadel och tillbehör, måste man då betala moms...
Svar
14
· Visningar
1 605
Senast: marve
·
E
Utrustning Vilka märken har stora öron på sina mössor? Jag har en Anna Scarpati som passar jättebra (helt gigantiskt), men skulle gärna vilja veta...
Svar
8
· Visningar
1 250
Senast: ducell
·
Utrustning Någon som har sådana stallbandage med magneter? Är ni nöjda? Har dom andra utan magneter men vill höra om dom andra är bättre.
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: The_grinch
·
Utrustning Jag ska ta hem min fölis/unghäst 1 maj och hon kommer då att vara 13 månader (07:a). Jag har två frågor angående detta! Ska man... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 784
S
Utrustning Hej. Vi har en sadel hemma som vi haft lite drygt 1,5 år. Den har under den tiden Bara legat på normal byggda varmblod. Men bomvidden är...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Em_E_liE
·
Utrustning Jag skall köpa en ny hopp sadel till min häst, och har hittat en begagnad. Har provat ut en likadan till henne som jag lånar nu, enda...
Svar
7
· Visningar
916
Utrustning Hade ni vågat köpa sadel via ebay? Har mailat köparen och fått svar att det är ok. Men hur gör man med betalningen? Finns det något...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: Elektron
·
Utrustning är på jakt efter en ny dressyrsadel, har idag en trainers frankie allround. ligger kanon. sadel som ser lika ut i bom och svängdhet...
Svar
9
· Visningar
971
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka