Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Det börjar ju snart bli dags med att täcka dessa stackars eksemhästar men jag vet inte vad jag ska ta för storlek på täcket.Täcket är...
Svar
7
· Visningar
804
Senast: Stormur
·
C
Utrustning Nu kanske detta låter lite dumt, men frågar man inget får man ingenting veta! :idea: Har funderat länge på detta, rent tekniskt sett...
Svar
15
· Visningar
1 300
Senast: linafina
·
Utrustning ska försöka pallra mig iväg till nåt bra sadelställe vad det lider men under tiden fördriver jag min tid med att titta runt på vad som...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: Jois
·
D
Utrustning Har ett 3-delat från Globus som tappat färg. Har testat och putsa men blev inge gulare. Lite komiskt ser det ut med riktigt guld-mässing...
Svar
11
· Visningar
1 788
Senast: Elektron
·
D
Utrustning Man kan hitta sidor där det står att sadeln passar alla ryggar trots det är en bom. Sadlar som ska ge bogfrihet där de på flera bilder...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: Dandylinn
·
T
Utrustning har funderat på om ja ska prova gramantygel på mitt varmblod när vi ska börja gallopera igen efter hans behandling. funderar på detta...
Svar
11
· Visningar
1 244
M
Utrustning Någon som tävlar med andra färger än vitt på ridbyxor och schabrak? ;)
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Havregryn
·
Utrustning Är det någon som har koll på dem? Har en W nu, som enligt Eldshestras tabeller ska vara 101-103 grader. Hur pass vid är XW?
Svar
1
· Visningar
1 232
Senast: feel
·
  • Låst
Utrustning Jag har hört att man skall lägga typ nya träns och grimmor (läder) i en hink olja ex över natten för att det ska bli mjukt och fint, och...
Svar
9
· Visningar
3 149
C
Utrustning Hej! Jag har ett tag försökt få tag i en cirkusplym till min häst, ni vet, en som cirkushästar har, som fästs längst upp på nacken. Är...
Svar
1
· Visningar
1 401
Senast: Zab
·
R
Utrustning Kan man ha tex. svart sadel och brun förbygel, träns och skydd? Eller tvärtom brun sadel och resten svart? Ser det jätte konstigt ut... 2
Svar
24
· Visningar
3 457
Senast: Zab
·
I
Utrustning Exempel: Med frakt kan jag spara 1000 kronor på att köpa en sadel (den som jag redan har ha ha). Om jag vill köpa en ny. Pessoas...
Svar
15
· Visningar
4 699
Senast: Centaur
·
Utrustning Vad har ni för färg till eran häst på tävling? Lägg ut en bild :) Sitter och funderar på om jag ska köpa mig ngn speciell färg till... 2
Svar
21
· Visningar
2 244
Senast: aprilia
·
Utrustning Nu har jag beslutat att investera i ett eget släp efter ett smärre missöde med min häst i lånad släp. Hästen mår tack o lov bra! Mina...
Svar
12
· Visningar
1 661
Senast: Bison
·
A
Utrustning Ja, som rubriken säger; är de hjälmarna bra? Funderar på att införskaffa en. Hoppas tråden landade rätt./Alanis 2
Svar
24
· Visningar
2 611
Senast: Comfort
·
R
Utrustning hur får ni ren era vita ridbyxor efter tävling?:angel:
Svar
10
· Visningar
1 227
Senast: mumin
·
B
Utrustning Har ni sett de nya modellerna av Ifor Williams?? De är verkligen annorlunda än de förra. Man känner ju inte igen dem alls. De är fina...
Svar
10
· Visningar
1 227
Senast: Streiff
·
C
Utrustning Hej! Jag fann en superfin beg Globus clic dressyrsadel. Den skickades via post o till min förvåning är det som "skärsår" på vardera... 2
Svar
33
· Visningar
2 748
Senast: Candlegirl
·
Utrustning Ja, är det någon större skillnad på dem? CH-gjorden har jag klämt på och den verkar ju OK. Den verkar även vara någon hundring...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: pinky
·
G
  • Låst
Utrustning Ni som har skickat med bussgods, hur lång tid har det tagit innan paketen når mottagaren? Jag har fått ett paket postat till mig idag...
Svar
15
· Visningar
3 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka