Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning Jag har precis fått hem min begagnade barefoot cheyenne. Fick med en grandeurpad, men tycker inte att den lyfter sadeln tillräckligt...
Svar
5
· Visningar
725
Senast: gilisen
·
M
Utrustning Hej! Jag har köpt en D-ponny och ska handla senskydd åt honom. Vilken storlek ska jag ta om det finns att välja mellan ponny och full...
Svar
10
· Visningar
3 161
Senast: SweetBriar
·
J
Utrustning Hej, jag har en ganska pinsam fråga, men vafan, a gil's got to do what a girl's got to do!! (Är inte säker på om tråden ligger rätt, men... 2
Svar
30
· Visningar
3 991
Senast: fluffig
·
A
Utrustning Har en Stubben Siegfried hamma till låns men vet inte var man ser bomvidden på den?
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Maran
·
C
Utrustning Har en fråga angående bett. Har precis köpt nytt bett till min ponny. Som är jäkligt het, har köpt tredelat pessoa bett. Storlek...
Svar
17
· Visningar
1 610
Senast: urkella
·
M
Utrustning Hej! Vad är det här för märke, har undrat ett tag men har inte kunnat lista ut det! :confused: :) // Matilda 2
Svar
21
· Visningar
1 956
Senast: EmelieR
·
K
Utrustning Ska nu i veckan (fredag samt söndag) prova sadlar till blivande ponnyn men problemet är att sadeln möjligt ligger bra på baken MEN i...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: fjordtokan
·
G
Utrustning Ska sälja dessa två sadlar. Båda är från -02, välvårdade, inget trasigt. Båda kostade 9995:- som nya (en dressyr och en flatback). Hur...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: sheerona
·
E
Utrustning Har letat runt, men inte hittat någon tråd som besvarar min fråga.:crazy: Har skaffat en ny häst och precis varit på sadelutprovning...
Svar
12
· Visningar
1 071
Senast: caramelle
·
Utrustning vågar man det, om fått flera bilder och har koll på modell vikter och allting. Släpet i fråga är ett från -07 av ett känt märke. hade ni...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: Bison
·
Utrustning Går det att byta ut panelerna i en gammal sadel till ullstoppning? Förstår ju att jag måste höra med den specifike sadelmakaren om h*n...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Jeps
·
Utrustning jag har en arab valack som blir väldigt het ibland när vi rider ut eller på travbanan. just nu rider jag på ett tre delat eggbett. hans...
Svar
11
· Visningar
4 769
Senast: tezzie82
·
H
Utrustning Någon som har de täcket? Detta är beskrivningen: Nytt unikt kyltäcke perfekt efter träning eller varma dagar. Täcket är gjort i...
Svar
3
· Visningar
1 232
Senast: Havregryn
·
Utrustning Min häst passar bra i M&N dressyr bomvidd 32 (nya mått). Nu är jag intresserad av en Griffin endurance och funderar på vilken bomstl det...
Svar
18
· Visningar
1 372
Senast: Daimie
·
Utrustning Hej alla där ute. Jag behöver få veta snabbt hur man sätter på bettskivorna på bettet? Ska man inte typ hälla varmt vatten på dem så...
Svar
19
· Visningar
2 172
Senast: M-oaa
·
T
Utrustning Till häst med rak rygg och HÖG men samtidigt bred och lång manke? Endast tips om "märkessadlar".
Svar
1
· Visningar
595
Senast: Matinee
·
T
Utrustning Har en Globus The Turner dressyrsadel m bomvidd 34, 17 tum. Har nu blivit erbjuden att köpa en hoppsadel av märket Jacson Jean Luc. Den...
Svar
3
· Visningar
1 608
Senast: Tufsen
·
H
Utrustning Den utan snörning, e det nån som har den? undrar först och främst om den är bra och sedan om det är en hoppstövel eller dressyr eller...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: gazira
·
Utrustning Vilken sorts pelham trivs du bäst med? Funderar på att testa ett på min dam, hon hänger sig lätt i handen och blir lite stark, och... 2
Svar
29
· Visningar
2 865
Senast: Shark
·
L
Utrustning Är nyfiken på om folk använder länd/skrittäcke på sina hästar?? När använder du det och varför? 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 320
Senast: flurrizen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka