Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Ni som har L och XL vad har era hästar för storlek på skorna? Jag har bara M boots från dem och en av de nuvarande hästarna är bamsestor...
Svar
13
· Visningar
917
Senast: Sorbe
·
Utrustning har fått inse att mina skor och shortchaps helt enkelt inte håller att rida i längre (inte ens för hemma-skogsridning :angel: ) Men...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Ponnytant
·
E
Utrustning Vill se bilder på all udda utrustning ni har! Annorlunda grimmor, speciella ridkläder med nått särskilt tema, roliga och vackra sadlar... 2 3
Svar
53
· Visningar
7 998
Senast: Van Remo
·
O
Utrustning Jag har funderat under lång tid nu över vilket bett jag ska ha till min häst när jag hoppar. Orsaken till att jag vill ha ett annat bett...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: fjordtokan
·
D
Utrustning Är kingston sadeln en bra eller dålig sadel. Eller varför är priset ofte väldigt lågt på de märket ? Tacksam för svar :)
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: Mahogny
·
C
Utrustning hur mycket kan det kosta att byta ut ett golv i en transport? det är ett gammalt trane släp. och hur lång tid kan det ta om man lämnar...
Svar
8
· Visningar
891
Senast: chanell_86
·
F
Utrustning ska köpa nytt träns tänkte jag då vårat nuvarande har gått sönder. Kom gärna med tips på fina & BRA träns så blir jag och fellow...
Svar
2
· Visningar
741
·
Utrustning Någon som vet ungefär hur mycket det kan kosta att klacka om sina ridskor? Är det värt det eller är det bättre att köpa nya?
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Dorinda
·
Utrustning Att man ska dra upp schabraket/vojlocken i sadeltunneln var inget jag lärde mig på ridskolan så det lärde jag mig mera i efterhand på...
Svar
5
· Visningar
1 073
·
A
Utrustning Jag har letat som en galning efter ridskor/-stövlar som är fria från läder eller liknande material från djur, men har inte lyckats hitta... 2
Svar
20
· Visningar
3 674
Senast: macbeth
·
S
Utrustning Någon som har ideér och tips på vad man kan bygga/använda gamla hästskor till ? Visa gärna bilder på eran uppfinning !:idea: 2
Svar
33
· Visningar
6 599
Senast: snuttis_linsan
·
Utrustning Ja, som rubriken lyder är jag lite nyfiken på hur många sadlar ni har. Har själv suttit och funderat över detta då jag sparar till en... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 103
Senast: Jochanda
·
H
Utrustning Det här bettlösa träset kan ju inte vara bra? eller? tyglarna sitter ju ihopp med nackstycket, så det måste ju dra i nacken? det blir...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: hannanilsson
·
Utrustning Hittade ett häftigt träns från Cavallo idag, dock vet jag inget om det, någon här som kanske har koll. Det var ett träns med bredare...
Svar
15
· Visningar
2 508
Senast: Havregryn
·
H
Utrustning ngn som har en bild på när hästen har det?? :confused: undrar hur man sätter fast tyglar o sådan't. 2
Svar
30
· Visningar
6 760
Senast: Farle
·
E
Utrustning Jag fick ett jättefint träns med pullarnosgrimma av mamsen i julklapp. Problemet är bara att jag aldrig ridit med pulla tidigare. Jag... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
10 312
Senast: Krulidut
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av denna sadel? vad tycker nu om den+ både fördelar och nackdelar. är den värd den pengen/ vad får man... 2
Svar
23
· Visningar
5 926
Senast: Jaba
·
Utrustning Det här är lite av "dagens I-landsproblem" får man väl säga, men i alla fall inte helt lätt att lösa. Jag ska göra en egen sadel, men...
Svar
15
· Visningar
2 485
Senast: Sidekick
·
I
Utrustning Vet nån varför producenterna konstruerar dom så? Nån speciell anledning till att de inte kan placera den fickan "på vanligt sätt"...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Hermione Granger
·
A
Utrustning Precis som de flesta har jag jättesvårt att hitta sadel till min häst *suck* Han är ett hbl på ca 165 med MKT manke och ngt nedsjunken...
Svar
1
· Visningar
565
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka