Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Jo nu har fjorddamen fått ett rejält skav på bogen av täcket ( h**ks lila regn med fleeceinsida) vad ska jag göra? funderar på ett sånt...
Svar
13
· Visningar
2 277
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Ni som rider i skogen eller annan terräng, har ni benskydd på hästarna? Hurdana? Funderar på att det vore bra att skydda benen från... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 083
Senast: tinituss
·
T
  • Låst
Utrustning Jag ska köpa en begagnad hästtransport. Boggie eller enkel? Vikt? Märke? Kan någon svara på mina frågor vore jag såååå tacksam och ge...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: _tinna
·
Utrustning Någon som vet hur många grader en Griffin dressyrsadel i strl vid är? Den har ett par år på nacken så den har inte fishsystemet. Har...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: Zolimita
·
A
Utrustning Jag funderar på att köpa bomlöst till mitt Varmblodsvallack,för det är väl ganska svårt att få tag på en sadel med vid å hög bom.:smirk:
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Amanda_Lovisa
·
Utrustning Ska till New York i början på sommaren, och fick snilleblixten att jag kan köpa ridstövlar där! Dollarn är ju så grymt billig att...
Svar
8
· Visningar
3 730
Senast: Wysiwyg
·
Utrustning Min häst tuggar ju på allt. Tyglar, grimskaft och benskydd. Så nu har jag då inköpt ett "No bite" preparat. Men hästen har nog inte...
Svar
1
· Visningar
1 050
Utrustning jag ska köpa nya läderridstövlar vet inte rikitg vilka.Så Jag undar vad ni har för några tex,modell, hur kvaliten är och vad ni... 2
Svar
26
· Visningar
2 455
Senast: orion_x
·
Utrustning Hej Jag skulle vilja veta hur globus sadlarna är jämfört med wintec?? I bommen framförallt, är inte globusen rakare i bredare vidder...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: tinituss
·
Utrustning Hittade det här bettet... http://www.hippomarket.com/asp/artikel.asp?id=KjeM4237&i=K39&r=Bett&n=20 Finns i vanligt tränsbett...
Svar
14
· Visningar
1 570
Senast: Havregryn
·
Utrustning Finns det öht? Dollarn är ju låg just nu och shoppingen där blir ju billig tack vare dollarkursen. Men Las Vegas är ju inte direkt ett...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: alazzi
·
D
Utrustning Jag har en liten fundering...är det nån som vet varför en del läder blir lite grönfärgade efter ett tag när man har smörjt?
Svar
6
· Visningar
3 312
Senast: majabergman
·
E
Utrustning Jag har nu ett väldigt stort problem med att hitta rätt sadel, som både skall kunna passa hästen och mig. Jag vet inte vilket märke som... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 698
Senast: Em_E_liE
·
I
Utrustning Har en fråga angående nosgrimmor. Det finns ju, några stycken o välja på. Hur vet man till 100% att den sitter rätt, och inte ger nån...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Isbiteen__
·
H
Utrustning Hur är dem, är de någon som har dem? hittade ett par som matchande precis med sadeln och som finns att få tag på direkt, alla andra jag...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: miiaaa89
·
A
Utrustning Vad menas att sadeln är cut back? Gärna bild?
Svar
2
· Visningar
7 479
·
Y
Utrustning på rotviska och rotborste? Har undrat rätt länge. :angel: Det finns ju med korta och långa strån, men de kan ändå heta både rotviska och...
Svar
1
· Visningar
1 236
Senast: Hurricane
·
C
Utrustning Jag har en Bates hoppsadel på min arab. Problemet är att jag tycker att jag får bakvikt i den, får liksom ingen balans när jag ska stå i...
Svar
5
· Visningar
971
·
Utrustning Hej alla därute! Just nu är jag ute med ljus och lykta med att leta sadel till mitt lite äldre halvblod. Jag är inte jättebra på...
Svar
19
· Visningar
1 098
·
P
Utrustning hade tänkt skaffa in ny tävlingsoutfilt till pållen, men har verkligen ingen aning om färg & kombinationer ! skulle behöva tips på olika...
Svar
10
· Visningar
2 405
Senast: Kaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka