Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har det till sitt Christ-/Henra/Cheval-släp? Vet att christ har det som tillbehör i alla fall men henra och cheval har väl...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Seabaz
·
Utrustning Någon som sett de där jättefula skydden från Pessoa? De som typ är ett 'skelett' och inte ser ut att kunna skydda något? De som är... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 390
Senast: chaarliaejh
·
Utrustning Eftersom den andra tråden stängdes tycker jag att vi kan öppna en ny igen (iof på ett annat forum men vaddå). Så vad har du för... 2
Svar
31
· Visningar
9 655
Senast: krullisgirl
·
G
Utrustning Första frågan, inte jätteviktigt men ändå: Tycker ni man kan tävla dressyr med bruna stövlar? Vill ha ett par stövlar som är: -... 2
Svar
36
· Visningar
5 218
Senast: Miagi
·
Utrustning Ni som har stora ponnisar, vad har dom för stl på täcken, träns, skydd, grimma, ja allt ni kan komma på. Skriv gärna vad det är för typ... 2 3
Svar
45
· Visningar
14 448
Senast: TeamVM
·
Utrustning japp, när jag tog in min ponny idag så såg jag att det var blött runt hela den sömmen som dom har lite längre ner på täcket så att säga...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: Annie__
·
E
Utrustning hur skall man lättast köpa en bra sadel? skall man kontakta en sadelmakare elr tala med nån ridskola eller? Skulle nämligen behöva köpa...
Svar
5
· Visningar
669
Senast: Nate
·
Utrustning Nån som har en sån? Egentligen är det väl konstigt att inte alla sadelprovare/makare har med en sån o mäter då vet ju iaf på ett ungefär...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Provred en häst som bara gått med hoppsadel hela sitt liv, bör tilläggas att denne är åtta år i år. Jag vill göra om den till en...
Svar
3
· Visningar
2 315
Utrustning min häst är lite för rund för sin sadelgjord. har en 120 cm som passar pch håller sadeln på plats. men då böljer det ut på sidorna...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: Bison
·
J
  • Låst
Utrustning hej jag vill föröka sy såna här arab showhalters inte dem tunna utan dem som har tofsar o sånt.Går det att sy sånt dem som har gjort det...
Svar
5
· Visningar
2 102
M
  • Låst
Utrustning Ni som syr egna schabrak och vojlockar vad har ni för vaddering i dem? Tänkte sy till mina pållar: Schabrak Fleecetäcke...
Svar
1
· Visningar
625
I
Utrustning Efter att ha kollat runt i lite olika hästkataloger med årets kollektion har jag reagerat på att vissa företag inte alls lägger ner... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 928
Utrustning När man kollar om sadeln är för vid eller smal så kan man ju dra med handen under sadeln, alltså om man tänker från manken och neråt...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: Sparvoga
·
Utrustning Kan man ha brun utrustning (rödbrun eller mörkbrun) till en svart häst? Funderar eftersom jag har kvar lite hoppgrejer från förra hästen... 2
Svar
28
· Visningar
4 777
Senast: Etoile
·
Utrustning Vilken pad är egentligen bäst? Har läst runt här, men skulle vilja ha lite fräschare inlägg, många är flera år gamla. Har sett att stall...
Svar
4
· Visningar
1 447
Senast: cristobal
·
M
Utrustning vet inte om detta är rätt forum men jag lägger det här. Jag har letat sadel i 1½ år till Peewee och varit hos flera sadel provare och...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: cristobal
·
E
Utrustning Ja, som rubriken säger... Kan man någonsin hitta en bomsadel som passar till 100 %, sommar som vinter, under alla omständigheter, både... 2
Svar
22
· Visningar
1 549
Senast: sissu
·
G
Utrustning Har provat ett antal sadlar på min ponny nu, men inget tycks passa henne. ALLA sadlar glider frammåt. Tycker inte att hon är något... 2
Svar
23
· Visningar
1 828
Senast: MissNegativ
·
S
Utrustning Någon som känner till sadlarna Prestige Venezia VSD eller Prestige Venezia VSS?? Prismässigt? Någon som ridit i dem?
Svar
7
· Visningar
1 924
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka