Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ska så småningom ut på lite westerntävlingar och kommer då att rida något som heter Hunter. Man rider då i engelsk utrustning...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Maran
·
Utrustning Gah, jag får panik, och jag skäms för min fråga, men jag har verkligen kämpat med detta helvete i en vecka nu.. Och trots över 20 år med...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: jenny82
·
L
Utrustning som visa kanske vet har jag letat ny sadel en tid då min nuvarande inte passar så bra på hästen... nu har jag hittat en som sitter...
Svar
9
· Visningar
2 773
Senast: Jardina
·
Q
Utrustning Hejsan! Vet någon vad det är för skillnad på GG Bayard och GG Bayard 2 http://www.mantorpstravshop.se/ Det är så...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: quint
·
Utrustning Är det någon på forumet som har erfarenhet av ÖB:s läderbalsam? Köpte en burk för att prova men konsistensen är helmyko. Ser ut som...
Svar
7
· Visningar
1 292
Senast: freike
·
G
Utrustning Jag tänkte att jag skulle ha terracotta/rost färgade täcken till min ena häst.Har hittat ett tjockt fleece/pile täcke i rätt färg...
Svar
10
· Visningar
1 005
Senast: Havregryn
·
Utrustning ha funderat lite om min sadel ha fått för mig att den inte ligger bra alls på min polle , men nu undra jag vad man kan få för känne... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 252
Senast: Immer
·
O
Utrustning Ja, hur mycket skiljer det sig emellan dessa två storlekar på sadel? Jag rider normalt i en 17" sadel, men har hittat en begagnad sadel...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Har köpt en sådan idag, mest för att jag vill ha lite stötdämpande, och denna var inte lika tjock som en fårskinnspadd, som jag annars...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Modest
·
I
Utrustning kan man ha halsförlängare på ett hackamore:confused: inget jag tänkt ha men satt bara med funderingen ...:d
Svar
8
· Visningar
1 386
Senast: Hammond
·
Utrustning Min hjälm börjar bli sliten och eftersom jag har så svårt att skiljas ifrån den :D:angel: så undrar jag om det är möjligt att klä om...
Svar
18
· Visningar
1 757
Senast: Lalle
·
V
Utrustning En shettis i mitt stall har inte så många tänder, han är gammal. Tycker det är jättekul att komma ut. Verkar inte så glad över sitt...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: pannkakssmet
·
T
Utrustning Har en dressyrsadel från Otto Schumacher och bommen på den ska gå att ändra vidd på. En av unghästarna har breddat sig och jag skulle...
Svar
1
· Visningar
1 420
A
Utrustning Jag tillhör dom som behöver lite större vadvidd på stövlar och fick förut special beställa ridbyxor á 500 kr extra....finns det butiker... 2
Svar
20
· Visningar
7 285
Senast: Suskiv
·
Utrustning Vart hittar man stövlar som passar oss "feta" :devil: Måste man ha pinnben bara för att man är ryttare. En kompis beställde ett... 2
Svar
20
· Visningar
2 568
Senast: Whiplashr
·
V
Utrustning Läste en artikel i Hästmagazine nr 6 2007 om olika stängsel. Där finns en hemsk bild på en häst som skadat sig på ett elrep. I texten...
Svar
10
· Visningar
1 950
Senast: quint
·
Utrustning Hej, Jag har tänkt att köpa ett par jodhpurs men kan inte bestämma mig för vilka. Jag har ett par Mountain Horse stövlar och de har... 2
Svar
25
· Visningar
4 811
Senast: kryptisk
·
Utrustning ja. som trådnamnet lyder. vad har ni för täcken på era hästar under vintern? själv har jag inga täcken då jag tycker det är bäst och... 2
Svar
39
· Visningar
3 337
Senast: Annie__
·
K
Utrustning Okej, var ärliga nu. Ser det här skitfult ut? :o
Svar
17
· Visningar
1 556
Senast: shegall
·
B
Utrustning Var har ni för färger på utrustningen till era mörkt bruna nästan svarta hästar? (gärna med vita tecken). Jag vill se massor av... 2
Svar
36
· Visningar
3 667
Senast: ZanMiguel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka