Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur är de i lädret? är det ett bra köp?? ni som har :p:)
Svar
6
· Visningar
1 323
Utrustning Ska ta och kosta på mig ett par bra skydd till min prins. Men precis som alla andra är jag inte gjord av pengar, verkligen inte. Så nu...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: TrÄnA
·
Utrustning har ni bilder att lägga in? vore kul att se andra fuxar i svart då jag ångrar att jag valt svart utrustning kanske kan få mig att ångra mig! 3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 038
Senast: Got2Be
·
A
Utrustning Jag har ett fleecetäcke som innetäcke till min häst. Tyvärr har han fått skav fram på båda sidorna på bogen. Han har fleecetäcket plus...
Svar
9
· Visningar
3 638
Senast: Seize the Day
·
L
Utrustning Har en Prestige Versaille hemma på prov.. vad tycker ni om den? Har ingen erfarenhet av prestige sadlarna.
Svar
3
· Visningar
730
Senast: Seize the Day
·
P
Utrustning Allroundsadeln ligger i bakvikt, troligen för smal men fungerar nu hjälpligt med fårskinnspad under. Det kommer ju inte vara hållbart...
Svar
7
· Visningar
987
L
Utrustning Har en till fråga om min prestigesadel.. på "lappen" som sitter fast på sadeln, beskrivningen alltså, står det 17/2/34. jag förstår ju...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Hej! Vad har ni för storlek på täcken, träns, grimmor, ridtäcken, ja allt ni kommer på till era varmblod / halvblod? Skriv gärna om de...
Svar
19
· Visningar
6 555
Senast: EQL
·
C
Utrustning Har en liten dum fråga som jag alltid funderat på... Varför använder man läderBALSAM? Jag använder sadeltvål och läderolja till mina...
Svar
5
· Visningar
1 799
Senast: Soranto
·
M
Utrustning Det finns massor av trådar redan, jag vet.. Men jag är mkt förvirrad och skulle vilja ha svar.. :confused: Varför säljer många sina... 2
Svar
20
· Visningar
2 621
Senast: Tinuri
·
Utrustning Just nu står jag i valet och kvalet mellan några släp, som ligger i samma prisklass. Thule Horseline - ny 07:a. Hård mellanvägg (vill... 2
Svar
28
· Visningar
3 334
Senast: Rea
·
M
Utrustning Det är så att min kompis brukar lasta med repgrimma för hennes häst är lite jobbig att lasta. Det är många som säger att det är bra...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: Kolsyrad
·
Utrustning min sadel behöver koma upp lite bak.. men tills jag köper/hittar en bra så undrar jag om man kan göra en typ själv så länge?? Kanske...
Svar
11
· Visningar
998
Utrustning Är det någon som vet om det finns säkerhetsvästar i lite udda färger? Är så tråkigt med bara svarta och gråa :mad: Har ni någon får ni...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: mataii
·
I
Utrustning Vad i hela friden är det för skillnad på GPA Pikeur Textium och GPA Pikeur Carbone? Jag och en kollega har försökt att hitta...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: My Beauty
·
Utrustning jag funderar på att köpa mig en transport nu för att kunna träna och ev tävla lite. men vet inte riktigt vad jag ska ha för någon. min...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: tezzie82
·
Utrustning Hej.. jag har hittat en jätte trevlig shettiskile Som jag ska köra lite osv. Han skall även användas till lektionsveksamhet. Han är...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: diny
·
Utrustning Nu äntligen ska gammeldamen få en ny sadel. så nu är jag nyfiken på vad ni bukare tror kommer passa henne? vi ska prova ut en hopp och...
Svar
14
· Visningar
1 183
Senast: Centaur
·
Utrustning Ta en titt o säg hur du tycker den ligger!! Ligger den bra? Tycker det ser så ut.
Svar
4
· Visningar
824
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Nu har ju bomlösa sadlar varit populära i några år, och det börjar dyka upp en och annan begagnad på annonssidorna. Jag är jättesugen...
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka