Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nu har jag äntligen hittat ett par sadlar som min häst kan ha. *Den ena en äldre morris&nolan i fint skick för en billig penning...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: jenny82
·
L
Utrustning Hur många träns har ni? Hu många använder ni? Jag har fem ( :crazy:) st: Brunt pullarträns ljusbrunt pullarträns svart aachen svart m... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 819
Senast: Hannaaa
·
J
Utrustning tänkte införskaffa en sådan men funderar om dom är stor eller liten i storleken? KAn nämligen inte prova innan köp utan måste beställa.
Svar
3
· Visningar
701
Senast: Jaba
·
A
Utrustning Säkert en urkorkad fråga, men satt och läste utrustningsreglerna för 4 årschampionatet, och tänkte då fråga även om man inte startar...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Ancor
·
Utrustning Någon som vet vad Prestige bomvidd 36 motsvarar i Amerigos bomvidder?
Svar
4
· Visningar
803
Senast: pomelo
·
A
Utrustning Ni som har några åsikter om hur den här sadeln ligger på denna häst kan väl skriva några rader... vad tycker ni? (fortsättning på... 2
Svar
24
· Visningar
1 796
Senast: Daimie
·
L
Utrustning Hejsan! Har sökt lite på forumet, och letat efter några bra tips på vart man kan hitta en ytte pytte liten sadel till en minishettis...
Svar
16
· Visningar
3 422
Senast: LiselotteA
·
Utrustning Är det någon som har ett sådant (utetäcke alltså)? Märke?
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: Centaur
·
T
Utrustning Har nu haft min Wintec cair sadel ett tag och har haft problem med sadelgjorden... Är ju så otroligt stumt med en dressyrgjord utan...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: horsemaniac
·
F
Utrustning har precis köpt en fux som jag får hem om några veckor, har som nårra av er vet en vit liten ponny nu, men han har jag tyvärr vuxit ur... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 953
Senast: isaaak_
·
E
Utrustning Har ett halvblod med mycket manke och ganska rak rygg. Jag har provat massor, den som suttit bäst var en Zaldi, men min bak trivdes...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: ekonomisk
·
F
Utrustning Jag är på jakt efter benskydd av typen som går ner över kotan och funderar lite på vilken storlek som passar till en D-ponny som inte...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: quint
·
B
Utrustning Ja som rubriken lyder -hur länge håller en sadel (märkessadel kanske man ska tillägga)? tänkte mest på bommen... Visst har det mkt med...
Svar
9
· Visningar
2 489
Senast: Patience_ox
·
A
Utrustning Jag behöver ett till regntäcke, och tar gärna emot förslag. Jag letar efter ett fleecefodrat, snyggt och inte alltför dyrt täcke...
Svar
9
· Visningar
954
Senast: Arev
·
Utrustning Har ett fullblodssto som jag köpt sadel efter sadel till.. antingen sitter den inte bra eller så får hon ont i ryggen. Tyvärr har jag...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: riverdance
·
Utrustning Nu känns det som jag har letat överallt!! Jag söker ett tredelat pessoabett i mässing, men det verkar inte finnas :confused: Att det ska... 2
Svar
36
· Visningar
3 202
Senast: bananasplit
·
U
Utrustning vilket är de mest bekväma och skonsammaste tränset man kan ha till hästen? brett eller smalt? vilken nosgrimma? bredare/smalare...
Svar
8
· Visningar
2 130
Senast: Ickiz
·
Utrustning Efter att ha köpt beige ridbyxor de senaste åren har jag nu brytit trenden och köpt ett par marinblå ridbyxor idag :D Köpte även...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: EmelieR
·
Utrustning ngn som har dessa? åsikter om dem. jag hade de gamla verdus till min foderhäst dem tyckte jag var snygga å bra... men nu ere ny häst...
Svar
2
· Visningar
587
Senast: TheDot
·
H
Utrustning funderar på att köpa nya stövlar för att på mina har sulan låsnat på båda stövlarna:crazy: så jag funderar på dom här. tycker dom är...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: Saga_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka