Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning Vill ha sånahär men de är ju så hemskt dyra, finns inga billigare kopior som fungerar ugnefär samma? Såg att Henrikssons har liknande...
Svar
17
· Visningar
1 513
Senast: LitenSnigel
·
T
Utrustning Är Stübbens vävribbtyglar tunna, mjuka och bra? Eller är de breda, tjocka och obehagliga som alla billiga vävribbtyglar..? :p
Svar
3
· Visningar
621
Senast: Tican
·
V
Utrustning Ursäkta för min okunnighet, men vad innebär det?
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Vannie
·
Utrustning Ska köpa nytt vintertäcke till pållan. Vad hade ni valt? Ett från Catago eller Shires? Hur är dessa märken i en jämförelse? Känner inte...
Svar
14
· Visningar
1 645
Senast: nesjla
·
Utrustning Jag skulle vilja veta och se vilka dressyrsadlar ni använder på era araber. Vilken bom ni har och varför ni valde att just köpa dom? 2
Svar
37
· Visningar
2 974
Senast: Julle
·
E
Utrustning Ja ni vet, sådana med kardborre som man fäster på bla. Wintec sadlarna. Jag ska ev. köpa en Wintec Wide som jag har på prov nu, men...
Svar
4
· Visningar
3 654
Senast: Egonson
·
N
Utrustning Hur högt upp ska ett hackamore sitta? Har ni några bilder på det så man kan se? Skulle va jättesnällt...:bow:
Svar
2
· Visningar
5 099
S
Utrustning Hur mycket är ni beredda på att betala för en måttbeställd sadel som ni kan få 3 färger (svart, brun och tobacco) och 3 olika läder(full...
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: zanzan
·
Utrustning Någon som har erfarenhet? är de ullstoppade lika dana i passformen som de "nya" cair? någon som har testat cairen? jag provade...
Svar
19
· Visningar
1 473
Senast: Vimsan
·
M
Utrustning En tjej i stallet ska köpa en bomlös sadel till sin häst för att en kompis sagt att "de ska vara så bra"... Jag vet inte riktigt vilka...
Svar
4
· Visningar
1 520
Senast: Mayara
·
T
Utrustning så var det dags igen, hitta en passande sadel! *suck* :crazy: denna gången är det en dressyrsadel som ligger högst på önskelistan...
Svar
9
· Visningar
862
Senast: Hillabilly
·
Utrustning Varför är inte bomlösa sadlar byggda så att ryttaren hamnar mitt i sadeln (som i engelska sadlar)? Är det bara jag som tycker att det... 2
Svar
22
· Visningar
1 790
Senast: unki
·
Utrustning Var hittar man sådana och vad har ni för märken samt vad kostade dem? Ska ev köpa ett boggi-släp så det blir ju många däck...
Svar
6
· Visningar
1 307
E
Utrustning En kort fråga. Visst använder man dressyrgjord till en sån sadel? De har ju långa stroppar vad det ser ut på bilderna iaf.
Svar
17
· Visningar
2 124
Senast: Julle
·
Utrustning Har sökt runt utan framgång. Någon som vet var, och kanske även vad de kostar?
Svar
3
· Visningar
2 908
Senast: Ickiz
·
Utrustning Det finns massor av trådar som handlar om huruvida en viss sadel passar en viss häst eller tips på vilken sadel som kan passa till olika...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: biffen
·
Utrustning Någon som vet var man kan köpa läderbett till storhäst? typ 13.5 14.5??:)
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Koppen
·
Utrustning Nu när det börjar bli ytterligare lite kallare så har jag börjat leta efter ett "övergångstäcke" till min frusna häst. Det bör väl vara...
Svar
3
· Visningar
1 488
Senast: Buttercup3
·
Utrustning Ja, vad gör man åt väldigt stela griffin stigläder? Dom är bara använd i ca 3 månader, används regelbundet, men är så stela att jag...
Svar
17
· Visningar
1 066
Senast: pinky
·
J
Utrustning "Tandläkaren" som kollade på min häst sa att han var lite sliten bak i munnen b.g.a bettet. jag undrar om det är någon som har tips på...
Svar
8
· Visningar
849
Senast: Join_me_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka