Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har någon sett de där nya transportskydden för hästar som pangar huvudet i transporten? En rektangulär grej som går mellan öronen och... 2
Svar
27
· Visningar
2 033
E
Utrustning Det är som såhär att jag köpte en häst i somras med lite muskler och mkt mage, sadeln som jag hade till min förra häst passade, och har...
Svar
1
· Visningar
647
Senast: unki
·
M
Utrustning Ni som har dom... är dom bra? Känns dom tjocka o stabila? Jag vill ju ha ett par ordentliga skydd till gamlingen som är expert på att...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: Mitrolle
·
L
Utrustning Ja det e ju alltid lika kul när man inte har nån uppvärmd sadelkammare, det e svinkallt ute och man ska värma ett iskallt bett som tar... 2
Svar
28
· Visningar
2 942
U
Utrustning finns de stalltäcken som inte är typ 300g? skulle vilja ha ett i 150-200g..men hittar ingenstans. har bara sett 250g..är de stor...
Svar
9
· Visningar
1 063
I
Utrustning Jag behöver införskaffa en pannlampa :idea: Är det någon som vet någon bra? Vad tror/vet ni om Börjes? 2
Svar
20
· Visningar
1 851
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag drömmer om ett par rejäla vinterridstövlar (helst läder) med fårskinn i foten - finns det??????
Svar
1
· Visningar
1 124
Utrustning Ledsen för att jag skapar ännu en, men jag tänkte att jag inte behöver inkräkta med mina frågor i köptipstrådarna. Även jag är på...
Svar
1
· Visningar
750
B
Utrustning Hej Jag behöver hjälp med tips om var jag kan köpa helskodda ridbyxor för långa personer! Det är inte lätt när man är 190 cm lång och...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Centaur
·
N
Utrustning Vilka sadelmärken och modeller kan tänkas passa på denna hästrygg? Det jag söker efter är en flatback hoppmodell, gärna med så lite... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 422
Senast: Nate
·
Utrustning Såg två saker i helgen när jag var ute å tävlade som jag blev jätte intresserad av. Det ena var en sadelhängare på hjul kan man säga...
Svar
13
· Visningar
5 180
Senast: zanzan
·
Utrustning Pappa tjatar om att jag har så korta jackor och att det är jättefarligt att bli kall om ryggen så jag får väl köpa en längre då. :p... 2
Svar
30
· Visningar
2 536
Senast: viktoma
·
Utrustning Blev lite smått chockad när jag hörde att det kostade mellan 1500-2000 kr här! Är det ett normalt pris eller går det att hitta billigare...
Svar
12
· Visningar
11 146
Senast: paragon
·
Utrustning har ni några ex på bra, prisvärda klippmaskiner? 2
Svar
26
· Visningar
2 986
Senast: _Peplis_
·
E
Utrustning Har planer på att sälja min dressyrsadel, ligger inte riktigt hundra på hästen. Men har inte en aning om vilket pris man kan sätta på...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: hopp_o_galopp
·
Utrustning Dessa sadlar :crazy: Hur ska man hitta någon som passar!? Just nu har jag en Pfiff Amaretto på min tjej (eller jag rider inte med den...
Svar
7
· Visningar
1 093
B
Utrustning http://www.freejumpsystem.com/etrier.php5 finns säkert trådar men hittade inga undrar ifall någon har erfarenhet av denna? ser...
Svar
19
· Visningar
1 336
Senast: Bison
·
Utrustning Har läst/hört att man ska vaxa sitt plyfa-släp för att det ska hålla längre. Vad vaxar man med? Har ett trane från 2002 som är i...
Svar
3
· Visningar
1 859
Senast: LillaMy84
·
H
Utrustning Beställde för ett bra tag sen detta täcke: Rambo Supreme Fleece och nu får jag inte det pga det är slut och inte kunde jag heller...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: Havregryn
·
Utrustning Hittade den här padden på ebay. Vad tror ni om den? Kan det fungera med en uppblåsbar pad, eller verkar det bara löjligt...
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka