Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Tips mottages tacksamt till Dressyrsadel till häst med markerad manke. Har just nu en Kieffer Malmö som jag har trivits mycket bra i...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: Centaur
·
Utrustning skulle behöva en ny då den jag har e livsfarlig!!!! Någon som har ritning eller bilder på något hemmabygge som funkar bra??? Eller...
Svar
17
· Visningar
2 021
Utrustning Ska skicka iväg mamma så hon kan köpa lite täcken och ett av de är en underblanket av märket horseware och eftersom de finns i...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Miss Sixty
·
B
Utrustning Har försökt leta Sprenger sporrar men hittar inte en webbsida som säljer dem. Letar efter en sporre med "trissa" som är rund. Hjälp mig...
Svar
3
· Visningar
2 238
Senast: Bella_Bus
·
T
Utrustning Jag ska köpa sadel snart, och åka till en utprovare för att göra det. Men - jag vet inte vad för typ av sadel jag vill ha. :crazy...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Fibusen
·
B
Utrustning Jag har ett "litet" problem.. Det är så här att efter många om och men köpte jag min drömsadel. En Morris & Nolan dressyrsadel. I juli...
Svar
16
· Visningar
1 180
Senast: jjeg
·
Utrustning Hej på er! Jag funderar på att köpa h**ks reflexjacka för jag köpte en annan men den var så trång i halsen fast den satt bra annars... 2
Svar
27
· Visningar
4 094
Senast: Pinkilly
·
A
Utrustning Vi är på jakt efter en vettig loksele till våran ardenner som ska arbeta i skogen. Finns det någon som kan tänkas ha lite tips om var...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: Dorinda
·
Utrustning Har inhandlat ett styck 100-grams fodrat regntäcke på Ullared (449 kr, förhållandevis dyrt mao - men det känns rejält) som jag tänkt...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: sissu
·
B
Utrustning Tog en snabb titt i gerderoben nu när det börjar bli kallt, och upptäckte; jag har ju inte ens en vinterridjacka! Min förra gick sönder...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: pinky
·
Utrustning Efter att ha provat ut tusentals sadlar och inte hittat en enda som passade, så hittade vi en perdekt sadel som sitter som gjuten på min...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: karatefisken
·
E
Utrustning Har bara sett det på nätet och undrar om någon här har testat?
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Expensive_Hobby
·
M
Utrustning Jag söker för närvarande bara en grimma, men var hittar man dem till ett överkomligt pris? Letar i affärerna i området men det finns... 2
Svar
22
· Visningar
2 049
Senast: minikaninen
·
Utrustning jag har äntligen fått hem de efterlängtade BoT paddarna:love: mitt problem är att jag har jättesvårt för att få dom att ligga helt...
Svar
7
· Visningar
831
Senast: cämela
·
J
Utrustning Skulle vilja veta skillnaden...hur ser man skillnaden...Gärna bilder..Vilka sadlar(märken) har rundbossor....tror aldrig jag provat en...
Svar
8
· Visningar
3 232
Senast: Copydrew
·
Utrustning Jag har ett sto jag ska försöka få ner i vikt. Just nu rider jag barbacka, då jag inte har en sadel. Hade en westernsadel, men kan inte...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: Grålly
·
Utrustning ..att köpa den sadel man helst vill ha :cry: Har fått en Amerigo DJ +3 utprovad på min häst och den låg som en smäck :love: Men det är...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: Virveln
·
J
Utrustning Har nu provat ett flertal sadlar...men alla glider fram på eller emot bogbladet...Här kommer några...Är det hans mage som drar fram alla... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 853
Senast: jjeg
·
Utrustning Någon som har dom? Min häst sparkar/trampar sig på benen när han är broddad. I boxen. :crazy: Hittils har jag kört med equilines...
Svar
14
· Visningar
1 350
Senast: Centaur
·
Utrustning jag har ett allvarligt problem. jag rider en islandshäst, val f.91 grovt byggd. han rids på rakt bett med pullarnosgrimma. men...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: elfi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka