Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning Jag har hört att man kan värma om bommen på denna. Sadeln måste då skickas till fabriken i Tyskland. När jag nyligen lämnade in en...
Svar
5
· Visningar
2 057
Senast: Inka-90
·
Utrustning Det är ganska stor skillnad i pris på Amigo, Rhino och Rambo (utetäcken). Vad är den stora skillnaden? Är Rambo värt dubbla priset?
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: The_grinch
·
M
Utrustning Jag behöver ett varmt gosigt täcke som andas o funkar bra som stalltäcke o under utetäcket. Min häst blir lätt stel i musklerna om han...
Svar
5
· Visningar
915
Senast: Pigalle
·
Utrustning såg dom igår, åhh vad snygga :love: som "snortajta" dyon chaps i skaften, med ngt slags stretchläder o inte alls stora runt vristerna...
Svar
19
· Visningar
1 530
Senast: Magic_Mac
·
C
Utrustning Så, jag köpte ett träns med det här märket, Helt rundsytt med bred nosgrimma. Men vad fasen är det för märke :confused: ÄR det ett...
Svar
13
· Visningar
1 134
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning Ja, jag vet vad många här tycker om billiga sadlar. Men jag har itne råd med mer, såvida jag inte sparar ett par år. Och då har väl...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: sthu
·
C
Utrustning För ett litet tag sedan var det uppe en tråd som handladeom bra dressyrbenskydd och då blev jag intresserad av dessa...
Svar
15
· Visningar
1 091
Senast: Centaur
·
F
Utrustning http://www.shires-equestrian.co.uk/cgi-bin/WebObjects/ShiresEquestrian.woa/2/wo/W5qvgkHVq1IjgMIxOkkOzw/141.0.82.1.4.1 Ja jag har...
Svar
13
· Visningar
1 056
Senast: _Runaway_
·
Utrustning Har letat som en tok både på internet och i olika butiker efter burberrymönstrade benlindor, men har inte lyckats hitta det någonstans...
Svar
16
· Visningar
1 460
Senast: sweet_extraa
·
Utrustning Jag ska sälja min Passiersadel. Det är en svart allroundsadel.Jag köpte den för ca 10 år sedan och den är mkt välvårdard. Hur ska jag...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Minilott
·
Utrustning Tänkte köpa tömmar för tömkörning på bana. Har hört allt emellan 12-16 meter så nu undrar jag vilken längd ni rekommenderar?
Svar
12
· Visningar
1 552
E
Utrustning Nu har jag handlat nitar, kopparnit (ser ut som en spik med stort platt huvud, fast inte vass utan trubbig i änden om ni fattar hur jag...
Svar
2
· Visningar
2 426
Senast: Egonson
·
F
Utrustning Är det någon som vet vart man kan köpa hinder bommar och hinderstöd? det är väl rätt dyrt? såg en tråd om att göra egna hinder och...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: __miiiaa__
·
F
Utrustning Någon som har någon uppfattning om hur det är, jag har hittat en jättefin sadel som är 4 år gammal och som har latexpaneler. Denna sadel...
Svar
1
· Visningar
661
H
Utrustning Ja, vad har ni för täcken till era hästar? Hur fodrade är de? Vid vilken temperatur använder ni dem? Skulle vara kul att veta... /Honey_Pai
Svar
15
· Visningar
1 249
Senast: Fidelity
·
M
Utrustning Hej! Är på jakt efter en bra tryckutjämnande pad. Någon som har erfarenhet av sk PolyPads? Någon som vet om de finns någon annan stans...
Svar
17
· Visningar
1 538
Senast: AnnetteHansen
·
M
Utrustning Som rubriken lyder - så undrar jag om någon av er på buke har erfarenheter av undercover-täckena??? PÅ vilken typ av häst passar de...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: panaccea
·
B
Utrustning Hej Är det någon som kan hjälpa till med exempel på hur vi bygger egna hinder i paddocken? Hur man gör och beskrivning gärna med...
Svar
10
· Visningar
1 531
Senast: Ramona
·
B
Utrustning Efter många om och men har jag nu riktigt funderat på en bomlös sadel. Från Pfiff den bomlösa tänkte jag. Men jag fattar inte... får...
Svar
15
· Visningar
1 461
Senast: palle
·
Utrustning Vad använder ni för typer av paddar när ni rider , varför tycker ni de är bra och var har ni köpt dom? Bild?
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: MissCrazy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka