Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning ska jag köpa den här: http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H Och så vill jag ha...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Pazuzu
·
S
Utrustning Nu visste jag inte om jag skulle lägga den här tråden på Utrustning eller Hästvård, men jag provar här! Min häst har en utprovad...
Svar
16
· Visningar
1 144
Senast: Skuggabaldur
·
Utrustning jag ska köpa en bomlös sadel till min unghäst. jag har bestämt mig för att antingen köpa den från Hööks eller den från Börjes. Vilken... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 670
Senast: mahlmt
·
Utrustning hej nån som har nån erfarenhet av dessa funderar på att köpa en sådan till min 4 åring. Tacksam för alla svar
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning Star-Trekk Close Contact i BRUN version? Och kan uttala sig om färgen? Är den mer åt det röda hållet eller? Har svårt att se på...
Svar
4
· Visningar
693
Senast: Thera
·
S
Utrustning Yepp.Har ju varit där redan och köpte diverse saker. Vad har ni köpt och vad har det kostat? Hur har det funkat? Kanske ska åka dit i... 2
Svar
28
· Visningar
2 738
Senast: cämela
·
Utrustning Vad ska man göra när snygga tränsets sidostycken är 6-7cm för korta??? :confused: Har ni några smarta ideer?
Svar
4
· Visningar
734
Senast: Sorbe
·
V
Utrustning Den dyrare varianten, är det någon som har några erfarenheter av den? Bra? Dålig? Tycker den verkar bättre än andra paddar, för den är...
Svar
12
· Visningar
1 806
Senast: GinTonic
·
Utrustning Vad har ni för benskydd till era araber och vilken storlek? Jag har Equi-guard senskydd fram och låga strykkappor bak till min arab...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: HoppFantasten
·
Utrustning Den v-ringade som finns i ljusblå, rosa, limegrön och marinblå. Någon som vet var de kostar och hur de verkar vara i storlekarna...
Svar
15
· Visningar
1 107
Senast: rassub
·
V
Utrustning Vad är egentligen den avgörande skillnaden mellan hel- och halvstång? Är halvstången 'mildare' eller har den en helt annan effekt...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Vannie
·
S
Utrustning Finns det några bra sidor med roliga & coola shettis prylar jag tycker det är så kul med prylar !
Svar
2
· Visningar
1 117
Senast: Vannie
·
Y
Utrustning Har ett litet sto efter briar med ganska litet huvud. Hon har strl cob i hela tränset förutom i pannbandet som blir för litet...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: Elshacera
·
J
Utrustning någon som har den ridhjälmen? funderar på att införskaffa den..Tänkte hur det är att ha på huvudet, nån som vet...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Bison
·
S
Utrustning Jag har beslutat att investera i ett par nya läderridstövlar när jag får lön från sommarjobbet. Men jag har ingen aning om vad jag ska...
Svar
19
· Visningar
2 133
Senast: Hot Shot
·
V
Utrustning Har en häst som har en förmåga att trampa av sig framskorna när hon står uppbunden på stallgången/spolspilta. hon vrider på huvudet...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: virkon
·
I
Utrustning Hej, Har beställt men inte fått BOT med kardborreband. Har de vanliga paddarna som vi använt under lång tid och är jättenöjd. Men...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: Ingrid och Lukas
·
G
Utrustning Funderar på att köpa Back on Tracks benpaddar som man ska ha under vanliga lindor. Är det någon som har använt dem. Funkar de...
Svar
8
· Visningar
982
Senast: cämela
·
L
Utrustning Hejhej. Hjälper det att ha boots på hästen om hästen tappar skorna HELA tiden? Vilka boots är bäst och var kan man köpa dem? Har...
Svar
19
· Visningar
1 392
L
Utrustning Nu när det börjar bli kallt så funderar jag på att köpe ett nytt vintertäcke till ponnyn. Han har storlek 95 så dte finns inte sådär...
Svar
5
· Visningar
1 388
Senast: Lozzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka