Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Finns det några sådana nya? Ska lämna in min begagnade hopp imorgon och får då inte ta en begagnad i inbyte utan måste ta en ny och...
Svar
16
· Visningar
1 706
Senast: Marika
·
L
Utrustning Jag brukar använda glycerintvål när jag rengör och smöjer helst med bara balsam(då jag inte är förtjust i oljans konistens) Tycker...
Svar
9
· Visningar
1 818
Senast: Love_energy
·
Utrustning någon som vet vad på internet man kan hitta träns med väldigt breda nosgrimmor? jag har letat och letat men jag hittar inte de jag söker:(
Svar
4
· Visningar
841
Senast: suisyola
·
L
Utrustning Mitt lilla problem är att jag förälskat mej i hööks kandar rundsytt(svart) och ska nu köpa en martingal till pållen, problemet är att...
Svar
11
· Visningar
874
Senast: Love_energy
·
Utrustning Är det en hopp eller allroundsadel?
Svar
6
· Visningar
2 170
Senast: Elisha
·
Utrustning Är det någon skillnad på dess släp om man ska införskaffa ett begangnat, av modellen tidigt 90-tal? Eller är de likvärdiga? /Lizzie
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Maran
·
Utrustning Vad har ni för märke på eran kavaj? (visa bild!) Tycker ni det är onödigt o ha 2 kavajer?? jag hade en mörkblå Pikeur innan, den är...
Svar
11
· Visningar
1 340
Senast: svea08_
·
M
Utrustning Nästa tisdag ska jag hämta henne, min nya lilla tjeja! Vet inte om ni minns mig, jag hade två varmblodspojkar, bägge jättesvåra att...
Svar
11
· Visningar
3 714
Senast: Sparf
·
Utrustning Passar Jaguar XKC dressyrsadeln raka eller svängda ryggar?
Svar
1
· Visningar
1 094
C
Utrustning Jag har en fundering på om det finns någon sadel med utbytbara järn som har svängd bom. Typ som Wintec 500 Close Contact CAIR eller...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: clint Eastwood
·
P
Utrustning Var kan man göra det någonstans och hur mycket får man räkna med att det kostar??
Svar
9
· Visningar
1 332
Senast: Bison
·
E
Utrustning Jag har en fråga ang. bomlös sadel. Kan man ha det på alla hästar och det passar? Alltså kan jag först ha det på en häst, och sedn byta...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: joneya
·
Utrustning Vet att jag några gånger varit inne på sidan som Börjes har där det står vad de har för begagnade sadlar och demosadlar till salu. De...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Rimfaxe
·
T
Utrustning Kan man ha en vanlig engelsk nosgrimma utan achenrem när man har pessoa eller måste man ha pullargrimma(mexicansk)? Mvh/ Tjalfe 2
Svar
26
· Visningar
1 897
Senast: Tjalfe
·
E
Utrustning Undrar bara om dom finns att köpa över nätet ? webbsida ? Vad finns de annars ?:confused:
Svar
2
· Visningar
748
Senast: dolce__g
·
H
Utrustning Funderar på att köpa ett till pessoa stalltäcke antingen i färgen grön eller ljusblå och även köpa transport-skydden till men, när...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: svea08_
·
E
Utrustning Har en Torsion Endurance i nubuck, använd ca 4 månader, välskött mkt fint skick. Har börjat bli lite blank i skinnet, men det blir ju...
Svar
1
· Visningar
566
Senast: Egonson
·
G
Utrustning Letar hoppsadel till min 5-åriga halvblodsvalack. Han har markerad manke,rund ganska kort rak rygg. Har hittat ett par intressanta...
Svar
8
· Visningar
7 807
Senast: Pepa75
·
N
Utrustning hej! Mina klockboots jag hade köpte på NM gick sönder för nån vecka sedan. Nu skulle jag vilka ha ett par nya, vita ca 240 gr. vet ni...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Sprettur
·
Utrustning Hur hänger ni täcken i era stall? Jag renoverar och funderar på hur man löser det praktiskt i sadelkammaren. Hur gör ni? Vanliga... 2
Svar
31
· Visningar
5 049
Senast: Jenny1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka