Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hejsan! Jag undrar om det finns någon, eller till och med några, här på Buke som vet HUR ett hackamoore skall sitta, dess INVERKAN...
Svar
2
· Visningar
718
Utrustning Sadelutprovaren var här igår. tack och lov så kan han stoppa om min Cobra dressyrsadel så att den passar hästen perfekt igen...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: CiaAn
·
Utrustning jag vet inte riktigt vad det heter, men sånna här skyltar som är som små whiteboard tavlor som man kan skriva mängden mat bl a på...
Svar
15
· Visningar
1 111
Senast: Sorbe
·
Utrustning vad tycker ni? horsewear är ju onekligen dyrare och wearherbeeta ser ju schyssta ut och har samma sorts och samma mängd fyllning. någon...
Svar
2
· Visningar
838
E
Utrustning Vart finns det att köpa? Jag VET att jag har sett det någonstans. Behöver 13,5 cm. Vet att Sprenger har men det är nog liiite dyrt med...
Svar
12
· Visningar
2 770
Senast: Egonson
·
T
Utrustning har kommit fram till att jag nog köper en dressyrsadel till min islandsälskling...(om inte en islandssadel råkar dyka upp i min...
Svar
1
· Visningar
561
U
Utrustning vad är de för gjordar man kan ha för att dom inte ska rulla över och fastna i boxen? min häst rullar sej gärna och har lätt för att...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: pinky
·
A
Utrustning Den här modellen har jag aldrig sett förut! Någon som äger ett par och kan säga om dom är bra..?
Svar
10
· Visningar
974
Senast: AK47Kalashnikov
·
Utrustning jag vill veta allt om den sadel .. fall den är bra eller dålig .. vad ha ni för erfarenhet av den??? vad man kan köpa den och fall...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: Maran
·
Utrustning Kikat på dem..Jeansridbyxorna, helskodda. Någon som har dem? Nöjda? Passform? Står att det ska vara låg midja, men det ser inte direkt...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: ann80
·
S
Utrustning Jag har verkligen noll koll på bomlösa sadlar, men jag har sett att det finns ett antal trådar om dem här, så tyckte buke verkade som...
Svar
18
· Visningar
2 630
Senast: Borkan
·
Utrustning Någon som klämt/känt/provat/ridit i en sådan bomlös? Den ser ut precis som en bomsadel av engelsk typ med ett tilltalande pris. /T 2 3
Svar
52
· Visningar
4 941
Senast: nira
·
Utrustning Någon som hoppar i detta märke? Skillnad mellan Priamos och andra modeller (fa Hellas)? Återförsäljare?
Svar
15
· Visningar
1 333
Senast: mimus
·
Utrustning Hej! Jag har en undran om storlek på dominus sadlar. Jag har en dominus dressyr, och har förlagt mina papper på den. Men på den står...
Svar
1
· Visningar
926
Utrustning Clic på denna rygg?http://s57.photobucket.com/albums/g228/Salasolen/ryggen.jpg
Svar
1
· Visningar
708
C
Utrustning Någon som har sett en sådan här sadel innan? Den är av märket Barnsby Pony Club :) Någon som hört talas om det innan? Hur gammal...
Svar
2
· Visningar
727
Utrustning Jag ska köpa nytt vintertäcke till min arab. Jag är ute efter ett tjockt (minst 300 gr) med helhals, helst även med magplatta. Men...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: cämela
·
W
Utrustning jag ska nu införskaffa en dressyrsadel till min valack. Men då han kommer växa och bli bredare över ryggen så kommer jag troligtvis...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Jenny1
·
Utrustning Har ni sett den nya prickiga serien från H**ks?? Skitsnyggt! 2 3
Svar
44
· Visningar
2 712
Senast: Grålly
·
Utrustning Min häst har en relativt rak rygg och kan ha Crown och så har jag en Oxford CC flatback, funderar nu på vilka dressyrsadlar (förutom...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka