Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Finns det någon padd man kan köpa och använda om man har när sadel som ligger i framvikt? Och innan ni kommer med kommentare som "Byt...
Svar
13
· Visningar
2 283
D
Utrustning Jag är ute efter ett bra täcke med höga bogveck både regn och vinter någon som vet ett bra märke??
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: Breccia_
·
J
Utrustning Den var röd/vit/svart och jag har för mig att den hette något i stil med "Serm Hippoque". Någon som vet vad det är och var man kan...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: _Peplis_
·
B
Utrustning Har lite frågor om bett och vad ni har för erfarenhet. Eggbett och rakt tränsbett, vad är era erfarenheter? Hur tycker ni det...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: Fidelity
·
E
Utrustning Om man har en unghäst och ändå vill ha en bra sadel, helst 2 (en hopp och en dressyr), hur gör man då? För dom växer ju och ändrar...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: Mitrolle
·
L
Utrustning Tänkte köpa nya benskydd, kollade lite på Hööks EQIP-GAURD EXPERT SENSKYDD bak och fram.. Är dessa prisvärda, håller de? de är sååå...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: Love_energy
·
J
Utrustning Hej! Har ett litet problem: det skulle vara smidigt med senskydd till pålle, men han har så långa och smala ben med små kotor (som de...
Svar
7
· Visningar
1 055
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hur fungerar de egentligen? Har jag inte fel så skall kopparn sätta igång salivproduktionen? Varför vill man ha det? Och sweet iron...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Maran
·
Utrustning Detta ämne är väl högaktuellt nu när det drar sig mot vintern och många hästar Klipps eller ska klippas.Och många kanske sitter och... 2
Svar
31
· Visningar
3 715
Senast: Trissa
·
Utrustning Vart kan man få tag på ett sånt? Vet att det fanns på hööks förut..!
Svar
4
· Visningar
1 574
Senast: Tibra
·
Utrustning Nu har jag äntligen hittat en sadel till min unghäst :love: blev en wintec allround med ullstoppning. Men nu till ett ny fråga. Min...
Svar
10
· Visningar
1 784
Senast: minternet
·
O
Utrustning Knights King Edward (allround mot dressyr) - är det någon här som kan recensera den??? Jag tänkte mig den som första-sadel till min...
Svar
10
· Visningar
1 983
Senast: Okeanos
·
Utrustning Någon som har en haflingersadel fr Pfiffs? /L
Svar
1
· Visningar
748
Senast: arna
·
Utrustning Nån som vet vart man kan få tag på mönster till en tävlingskavaj?? Eller om det finns "vanliga" kavajmönster som man kan modifiera med...
Svar
1
· Visningar
1 490
Senast: Novelette
·
Utrustning Jag blir galen på detta med sadlar. Har haft en sadel senaste året som nu orsakat ryggproblem, trots regelbundna koller av s.k...
Svar
11
· Visningar
2 561
Senast: Tarnin
·
E
Utrustning Någon mer än jag som tycker det är extremt onödigt att det kommit en barbackagjord? Jag menar att rida barbacka ÄR ju att rida utan...
Svar
19
· Visningar
1 922
Senast: Vannie
·
M
Utrustning Hejsan! Jag skall snart få hem mitt varmblod, 9år och stor hoppkapacitet (SE BILD). Jag vill köra med säkerhet före det osäkra och med... 2
Svar
29
· Visningar
3 770
E
Utrustning Har en dressyr och en hoppsadel till min pålle, hoppsadeln ligger perfekt. Men dressyrsadeln..:confused: Den är lagom vid och ligger i...
Svar
7
· Visningar
754
Senast: Express_Pearl
·
Utrustning Tips på vintertäcken med hel hals motages gärna :idea: Täcket bör inte kosta mer än 1500:-
Svar
9
· Visningar
840
Senast: pia88
·
C
Utrustning som jag förstått det så mäter man längst ner på täcket i usa för at få fram storlekarna tstorleken min häst har om man mäter så är 175...
Svar
9
· Visningar
2 754
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka