Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning vilken typ av nosgrimma(pullar/achen/smal/tjock) och schabrak(allround/hopp/brodyr/kantband) tycker ni är snyggast? 2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Koppen
·
Utrustning Gör om min tråd, då den försvann i det totala haveriet :cool: Det kom en sadelutprovare från i***dam´s, som i alla fall jag trodde...
Svar
7
· Visningar
1 262
A
Utrustning För och nackdelar med fårskinnspad?
Svar
6
· Visningar
871
Senast: bajon
·
P
Utrustning Hjälp! Jag behöver alla tips ni har ang min häst tunga som sticker:d ut. Hon lägger den inte över bettet och jag har kolla munnen med...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: bigganl
·
Utrustning Vart kan man hitta F.T.E-skydd i läder i Sverige? Vilken grossist kan tänkas ha dem? Har precis förlorat en auktion på Tradera där...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: lizzie
·
Utrustning Har sett att en del har stocksaddles till sina breda hästar, typ shire mm. Vad är den bredaste bomvidden som finns? Jag har bara sett...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: Tussilago
·
Utrustning Fungerar dom? Hur länge har ni på dom? Vart köper man dom? Vad kostar dom? Jag vill veta allt! :bump:
Svar
8
· Visningar
842
Senast: Sellan
·
Utrustning Är spekulant på en Appaloosa Prestige Venus som det instansat under kåpan rakt över varandra står både 34, 35 och 33. Tror ni detta...
Svar
15
· Visningar
1 318
Senast: Bison
·
F
Utrustning Letar efter en jacka att ha i stallet och när jag rider i vinter. Måste vara varm, skön och snygg. Maxpris ca 1000 kr. Kom med...
Svar
4
· Visningar
909
P
Utrustning Rider en privathäst som har ett par bett: tredelat med både fasta o ringar o inte, rakt med med fasta ringar, pelham. Hon går bäst på...
Svar
2
· Visningar
655
Senast: persika
·
Utrustning En kort fråga som jag undrar över. När man kopplar ett el-aggregat till hagen med ena polen (den röda) till el-tråden och den andra...
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: Netika
·
E
Utrustning Eller liknande, som man bla. kan laga sånadär helgjutna gummimattor i hästsläp, var kan man köpa en lite burk med sånt? Eller något...
Svar
2
· Visningar
4 640
Utrustning Någons som har bilder på... Barefoot London eller Passion Dressage när de ligger på deras hästar samt ridbilder på dessa? Sökt på...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: albasanis
·
J
Utrustning Skall införskaffa ett regntäcke åt min mini har jag tänkt. Har hittat ett superfint från USA som jag skall skicka efter. Är dock lite...
Svar
10
· Visningar
1 279
Senast: Jenna
·
Utrustning Riktigt bred alltså. typ 5 cm. Och måste finnas i brunt. Någon som vet om Kings saddlery har såna nu? Vet att dom haft tidigare....
Svar
19
· Visningar
1 176
Senast: Centaur
·
S
Utrustning Ni som rider era hästar med boots, hur tycker ni att det funkar? Hur länge håller de, och vad kostar de ungefär? Vilka märken är...
Svar
9
· Visningar
1 104
Utrustning Min transport är nu 8 år och det är dags för ett golvbyte. Golvet har börjat ruttna (väääldigt lite) längst bak i en hörnet, och jag...
Svar
8
· Visningar
1 905
Senast: Farao
·
Utrustning Jag har på senare tid stött på så många som rider i sadlar som inte alls passar hästen att jag börjar fundera på hur det står till med... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 163
Senast: Pysen
·
A
Utrustning Nu börjar det att krypa mot höst, och det är dags att börja se över reflexutbudet! :) Någon som vet om det går at få tag på ett...
Svar
8
· Visningar
753
E
Utrustning Kikar just nu på en Värmlandsvagnen från 01 som ev. ska köpas :banana: Undrar hur det brukar vara med kvalitet på golv o väggar på VV...
Svar
4
· Visningar
756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka