Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har sett allt mellan 600 och 1100den. 600den låter lite då det skulle innebära att TM-täckena skulle vara mer hållbara :crazy: Så...
Svar
7
· Visningar
813
Senast: karatefisken
·
K
Utrustning Jag har kikat på Mia's RS schabrak (butikenistallet.se) och jag älskar dem verkligen, både kvalité och passform men jag kan inte hitta...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: ann80
·
L
Utrustning Är på jakt efter den nya gpa hjälmen "speed air", har hört att den har kommit i nya färger mm, hade varit skoj att spana in dem, men jag...
Svar
12
· Visningar
1 024
Senast: Magic_Mac
·
J
Utrustning Köpte ju som sagt en namnskylt till tränset. Men nu också ett problem. ''Nitarna'' går inte att sätta fast.. Hur får man fast dom?
Svar
2
· Visningar
3 507
Senast: Ickiz
·
Utrustning Hoppas denna tråd ligger i rätt forum nu... Hur vet man när man måste slipa skären till klippmaskinen? Köpte en klippmaskin för drygt...
Svar
3
· Visningar
1 606
Utrustning Kan man träna hoppning på låg höjd (70/80cm) med en bomlös sadel?
Svar
16
· Visningar
974
Senast: dolphinsmile
·
G
Utrustning Får hem min ena häst nu som har varit ute på foder i 4 år.. nu är han helt omusklad över ryggen och nu till frågan Hur skulle ni göra...
Svar
8
· Visningar
785
S
Utrustning Ska köpa en begagnad allround/hopp sadel till min pålle . Så vad har ni att rekomendera prisklass 4000-5000 Visa gärna bilder! Så...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: Targa
·
F
Utrustning nån som har nått tips om dressyr sadel.. har en häst med väääääldigt mycket manke!! o har inte lyckats hitta en sadel som passar.. har... 2
Svar
24
· Visningar
1 774
Senast: Morran
·
Utrustning Eftersom min ridlät beställning sket sig letar jag efter ett vintertäcke med 100-200 grams foder. Shires har jag kola på. Vill ha mer...
Svar
13
· Visningar
917
Senast: Bison
·
K
Utrustning Jag har ett arabsto, 152 cm i mh., på henne var buccas stl. 135 enormt och buccas stl. 125 för litet och nu funderar jag på horsewares...
Svar
7
· Visningar
908
Senast: cämela
·
Utrustning Nu är det så här: Jag vill köpa ett regntäcke,ofodrat ev. fleecefodring. BILLIGT. Det behöver inte hålla flera säsonger, utan bara i år...
Svar
10
· Visningar
967
Senast: Sofia72
·
Utrustning En "bra" lågprissadel (max 8000) som ligger bra på ett havblod med normal manke och rak rygg? Har funderat på HdR då jag har haft...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: lady_vip
·
Utrustning Blixtlåset på ena stöveln pajjade i dag :cry: så då blir det väl att skicka dom till Italien för lagning. Fasar att det kommer ta rätt...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: Zlatan
·
Utrustning Med bra passform och helst i brunt ev i beige. Gärna med gömd gjord. Vart hittar jag det? :angel:
Svar
5
· Visningar
702
Senast: Morran
·
M
Utrustning Jag vill gärna ha en begagnad Boj-transport men har av en åf hört att Boj av årsmodeller 98-00 har problem med att vatten läcker in i...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: Snuffsan
·
J
Utrustning Vart får man tag på såkallade hingstkedjor i rostfritt/genuin mässing? Alltså EJ gulmetall eller liknande. Även karbin/pistolhake i...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Zelma
·
U
Utrustning dressyrsadeln jag har köpt tror ja ligger bra..ser ut att ligga bra. inte haft den så länge men hästen rör sej bra o så iallafall...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Uddatyp
·
Utrustning funderar på en bomlös.. märker man verkligen skillnad i hästens gång? har hört massa historier om att hästen fick en helt annan...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Borkan
·
Utrustning Jag har, som jag skrivit om i en annan tråd, varit tvungen att ta bort min ridtravare. Nu sneglar jag åt fjordingar igen, har haft det...
Svar
9
· Visningar
781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka