Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning På jakt efter ett snyggt dressyrträns med "kandarkänsla" Vill ha ett med bred nosgrimma, utan Aachenrem och med vitt foder.. max 700... 2
Svar
23
· Visningar
4 674
Senast: Pikina
·
Utrustning ska till en hästaffär i morgon och beställa tid för sadelutprovning. Jag är ute efter en Wintec sadel och då för att göra det lättare...
Svar
5
· Visningar
837
N
Utrustning Vårt halvblod har alltid (så länge jag kan minnas) haft lite problem med bettet.. Han ställer bettringarna rakt ut, om ni förstår? Detta...
Svar
11
· Visningar
1 058
Senast: bigganl
·
F
Utrustning Letar efter ett flugtäcke till mitt fullblod att ha på betet i sommar. Ska skydda mot uv-strålar, skydd mot knott och mygg osv. och...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: The_grinch
·
L
Utrustning hejsan, en liten enkel fråga; finns det pelhambett med tungfrihet och vart kan man få tag i ett sådant?
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Alexandra_W
·
N
Utrustning Vårt halvblod har alltid (så länge jag kan minnas) haft lite problem med bettet.. Han ställer bettringarna rakt ut, om ni förstår? Detta...
Svar
18
· Visningar
1 214
Senast: Pazuzu
·
Utrustning Min lilla dam har såna problem med alla insekter så tänkte köpa flugtäcke till henne. Vill ha tips på bra täcken för bra priser
Svar
2
· Visningar
737
Senast: Brio
·
S
Utrustning Någon här som vet om Shires flugtäcke har UV skydd?
Svar
9
· Visningar
1 482
Senast: Sanette
·
Utrustning Jag har läst några gånger om att man har byggt upp/byggt på sitsen på en bomlös sadel för att den ska kännas mindre bred. Hur gör man...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: bettysmatte
·
Utrustning Okej. Nu har jag bestämt mig för en bomlös Knight-sadel på EKO men de har inga sådana där Equilizer-paddar. Tycker att TN Equilizer... 2
Svar
38
· Visningar
2 952
Senast: lysingur1
·
Utrustning Min pålles sadelläge och sadelgjordsläge stämmer inte överens. Dessutom har han en smal hög manke, men en bred (för att vara fullblod)...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: Constance
·
Utrustning Provade nytt träns på lillen (väääl......) i dag.. :angel: Har suktat efter det så himla länge, men det fanns bara i xfull så var osäker... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 057
Senast: Muddson
·
Utrustning Har hittat ett par stövlar jag ev. ska köpa, men de är typ fem cm för höga. Hur mycket brukar stövlar sjunka? Mina nuvarande var lite...
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: Sorbe
·
Utrustning Jag har införskaffat ny sadel och måste ju ha nytt träns;) Sadeln är en brun (tvåfärgad) Globus Clic. Någon som vet nåt snyggt...
Svar
10
· Visningar
922
Senast: Cantilda
·
Utrustning Måste köpa 2 nya vintertäcken inför vintern och jag vill ha tips. Kraven är: 1. Inget skav! 2. Bra kvalité 3. Halvhals 4... 2
Svar
29
· Visningar
1 813
Senast: lady_vip
·
S
Utrustning Någon som har några kommentarer om denna sadel. Vill gärna höra vad ni tycker!
Svar
4
· Visningar
1 670
Senast: tuffer
·
Utrustning Så småningom här efter semestern kommer det antagligen inköpas en hästtransport:banana: (första) MEN jag vet inte riktigt vad det är...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Oxxx
·
Utrustning Jag behöver en curbstrap till mitt westernträns. Eftersom jag inte behöver en kedja undrar jag om jag kan ta mitt gamla...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Koppen
·
Utrustning ska åka till en hästaffär på söndag och få hjälp att kolla ut en ny sadel till min häst. Jag ska ger dem information om hästen, vad jag...
Svar
2
· Visningar
524
C
Utrustning Var finns det mörkbruna stövlar eller stövelskaft? Ge gärna tips på hemsidor, märken osv. :) /Cantilda
Svar
15
· Visningar
1 058
Senast: Cantilda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka