Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Efter många år bland hästar är det sällan man ser någon typ av utrustning som man inte har en aning om vad det är. På väg hem från... 2
Svar
30
· Visningar
3 247
Senast: Septicemia
·
Utrustning Hittade det här bettet på en hemsida med hästsaker och blev nyfiken :p Hur används de två "extra" ringarna och hur inverkar det...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Sorbe
·
G
Utrustning Bygger om en gammal ladugård till stall. Hur ska jag måla de gamla ladugårdsväggarna samt innertaket? Väggarna är målade för lääänge...
Svar
5
· Visningar
4 082
Senast: jennyjenny
·
Utrustning Vad tycker ni om dessa? det är (väl??) en remont med byglar för att minska risken för skav, men funkar den bra/bättre? Är den i vägen... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 385
Senast: kryptisk
·
C
Utrustning Är det någon som har den. Med nästan som kombidörrar? Är den bra?
Svar
12
· Visningar
5 185
Senast: BusBarro
·
Utrustning Kanske en dum fråga.. Men någon som kan uppskatta på ett ungefär hur många centimeter kortare transportskydd i storlek ponny är jämfört...
Svar
5
· Visningar
794
Senast: Thera
·
J
Utrustning Hej! någon som har bilder på Cavaletti sadlarna när dom ligger på hästen och/eller med ryttare i? Vill gärna se bilder då man får lite...
Svar
8
· Visningar
1 112
Senast: Catinca
·
V
Utrustning är det som har en logga med två G:n? det första är felvänt och de sitter ihop.. har köpt ett skitsnyggt träns, men har ingen aning om...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Notorius
·
T
Utrustning Vad finns det för exklusiva ridsportbutiker i Sverige och övriga Norden? Med exklusiva menar jag butiker som har ett bra sortiment på...
Svar
1
· Visningar
1 574
Senast: Temlan
·
C
Utrustning Ska prova en Lemetex hoppsadel (begagnad) om en vecka, och undrar bara lite om någon har nån erfarenhet av Lemetex sadlar?! Vet inte...
Svar
5
· Visningar
7 113
M
Utrustning Detta är väl inte direkt hästutrustning kanske men de ska ju användas i stallet :D När mått på garderober anges (tex, 200x60x60) Är det...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: MaLu
·
L
Utrustning Japp det är jag på jakt efter ;) Läderskydden ska vara svarta, helst med silverspännen. Vet inte riktigt vart priserna ligger, men...
Svar
18
· Visningar
1 285
Senast: mysboll
·
Utrustning Någon som har koll på hur mycket Globus tömkörningsgjord kostar på Eko:- i Länna (stockholm)? /Raceface
Svar
3
· Visningar
833
Senast: lill_flesky
·
Utrustning HeJ! Jag har en underbar häst med 2 sadlar som är utprovade enligt konstens alla regler. Nu är det så att jag tycker att den ena...
Svar
6
· Visningar
785
E
Utrustning Har varit i kontakt med en sadelmakare idag, o hon hade inget gott att säga om bomlöst mest för att den inte klarar att fördela trycket... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 641
Senast: Equine
·
E
Utrustning Bandagepaddar. Vart kan man köpa sådana billigast?
Svar
5
· Visningar
711
Senast: Ia*
·
Utrustning Någon som har såna läderstövlar??? Hur är dom ?
Svar
12
· Visningar
1 729
Senast: Thinkle
·
N
Utrustning Tänkte att jag skulle investera i riktiga regnkläder anpassade för ridning, och har bl.a. hittat denna regnridrock från H**ks. Någon som...
Svar
9
· Visningar
3 257
Senast: mizzfritzi
·
Utrustning Rider i skogen där det är väldigt ojämn mark. Det finns dock en två meter bred slinga där vi hoppar över stockar som vi byggt upp. När... 2
Svar
24
· Visningar
1 624
Senast: Grålly
·
S
Utrustning Nu undrar jag om det är någon annan som har haft/har samma problem som jag. Min häst har fått små små sprickor, inte ens det, lite...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: SuperSpringBoy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka