Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Idag red jag i en b*rjes Kingston sadel... Och jag måste säga att jag är mycket positivt överaskad! Den var faktiskt väldigt mjuk och... 2
Svar
26
· Visningar
3 031
Senast: Love_Maya
·
H
Utrustning Har ni som beställt sadlarna fått dem än? Min ska komma i januari. Längtar! Rider barbacka nu. Skrittar och travar men har inte vågat... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
11 544
Senast: Skrauti
·
T
Utrustning Om det nyligt har varit en tråd uppe ber jag om ursäkt, har letat men inte hittat någon. Var hittar man ridbyxor med jättelåg midja... 2
Svar
21
· Visningar
1 598
Senast: Halvblod_Rider
·
P
Utrustning någon som har en sådan? nöjda? har gått o köpt en :o ska hämta den på måndag. ska bli skitkul! (man kan inte låta bli att tänka "vad...
Svar
8
· Visningar
3 537
Senast: hannibal
·
F
Utrustning Min häst bli fruktansvärt stark när man hoppar . Om jag bara hoppar ett enstaka hinder elr så är det okej men när det ommer till olika... 2
Svar
23
· Visningar
7 799
Senast: Love_Maya
·
T
Utrustning Är det någon som har en länk där man kan läsa om de olika bettens verkan & utseende ???
Svar
5
· Visningar
701
Senast: DubbelAnnika
·
L
Utrustning Hejsan! Är på jakt efter ett globusträns m. remont, är det någon som vet var man kan köpa dem? Skåne alt. beställa från internet. Eller...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: Sipuli
·
M
Utrustning ska till ullared imorgon och letar efter detta ; *regntäcke *sadelgjord *träns med remontgrimma *pälsglans *tre delat bett... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 042
Senast: Molvi
·
S
Utrustning tänkte beställa eskadronskydd till pållen men kan inte välja färg.. kan tänka mej annat märke på skydden, bara dom finns i en storlek...
Svar
2
· Visningar
622
Utrustning Vad tycker ni om den padden? Har sökt runt lite på den men inte hittat så mycket kommentarer om den. Funkar den till en Knights modell...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: Egonson
·
B
Utrustning Är det någon här på buke som har Dessa benskydd till sin pålle? Det är dom vita skydden med ludd i som har en grönt märke sm det står...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: rassub
·
F
Utrustning Är det någon som använt det? Och vad tycker ni om det? Hur starkt är det? Provade på mig själv, och ja... det tog rätt bra..:eek:
Svar
15
· Visningar
2 199
Senast: Fnobby
·
L
Utrustning Hej hopp! :D Kan någon beskriva för mig vilka sadelfärger det finns? ^^ Och vilken sadel har ni och/eller vilken tycker ni är bäst? ^^... 2
Svar
20
· Visningar
1 442
Senast: Chima
·
Utrustning Ska köpa nya stigläder och vill ha ett par som inte töjer sig, samt heller inte är för "tjocka" vid spännet. Någon som har tips om bra...
Svar
14
· Visningar
1 376
Utrustning Jag tror jag har hittat en hjälm som liknar Charles Owen Showring!:banana: Den heter H2000 Squared och är lite smalare än...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Ickiz
·
O
Utrustning Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska köpa Cavallos eller Jacsons shortchaps. Cavallos är ju hårda och Jacsons mjuka, vad...
Svar
18
· Visningar
1 789
Senast: overtyre
·
L
Utrustning Hej! Jag söker en TJOCK nosgrimma. Den ska vara svart med vitt foder & jättebred :p Sen ska det helst vara pullbakknäppning men det...
Svar
7
· Visningar
1 006
Utrustning Den gamla är så lång nu så jag börjar på en ny tråd. Vad säjs om dessa sporrar:d ? 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 018
Senast: Modest
·
Utrustning Vilka har en sådan här sadel och rider i? För/nackdelar? Är den lätt att sköta? Jag vill veta allt, är rikitgt sugen på att köpa...
Svar
5
· Visningar
814
Senast: diny
·
B
Utrustning Vill jag gärna ha tips på. Gärna ett par som är lite lägre i midjan om det finns att få tag på. Har bara äldre modeller som jag tycker...
Svar
4
· Visningar
691
Senast: Temlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka