Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Även om det finns tonvis med bomlöstrådar redan så måste jag bara starta en ny. Andledningen är att den sadel jag vill veta mer om inte...
Svar
12
· Visningar
1 147
Senast: fjordinghanna
·
F
Utrustning ska försöka rida ut med mitt sto o hennes föl nu så småningom o är lite orolig för hur det ska gå till utan en passande sadel. Och... 2
Svar
30
· Visningar
2 158
Senast: fjordinghanna
·
Utrustning ...schabraken för 30 kr på Hööks? :D Såg dem häromdan på hemsidan, nu är de tydligen slut. Undra om de finns kvar i affärerna då? Var ju... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 098
Senast: Patience_ox
·
S
Utrustning Är det någon som har förslag på bra och billiga dressyrskydd till ponny att använda istället för att linda ponnyn på framridningen. De...
Svar
11
· Visningar
1 569
Senast: _NMBA_
·
T
Utrustning ska nu köpa mig min första egna transport. Då jag inte har så mkt pengar så kommer det ligga mellan 10 - 18 000 kr. Vill veta vanliga... 2
Svar
20
· Visningar
3 819
L
Utrustning Hej! Någon som vet vart man kan köpa läder i örebrotrakten? Ska göra ett eget träns och måste ha lite material :P .. Tacksam för svar!
Svar
9
· Visningar
5 533
Senast: Mike
·
H
Utrustning söker förslag på hyfsat stabila enaxlade släp, har en liten häst på dryga metern (190 kg) och en på blivande 155 cm (300 kg). ska... 2
Svar
26
· Visningar
2 430
Utrustning Med vitt foder färgen skall vara havannabrun. Helst under 1000-lappen. :D Helst engelsk nosgimma.
Svar
2
· Visningar
639
Senast: FadeAway
·
Utrustning Väldigt simpla krav. Svart träns, silverspännen, pullarnosgrimma, fullsize, under eller strax över 300 kronor. Med eller utan tyglar...
Svar
15
· Visningar
917
Senast: Nikkis
·
S
Utrustning Hej ! Undrar om det är någon som har hört eller har erfarenhet av tyska hästtransporten Thiel ?
Svar
1
· Visningar
710
Senast: summerdream
·
E
Utrustning Ska antagligen införskaffa ett imorgon, så nu undrar jag hur dom är i kvalitén? Undrar också hur storlekarna är? Har en d-poony med... 2
Svar
31
· Visningar
2 416
Senast: Sorbe
·
Utrustning .. Någon som har provat? http://www.hauteecole.ru/en/bitless_bridle.php?sid=0&id=75
Svar
2
· Visningar
708
Senast: maisan
·
Utrustning Nå vad tycks? kommentarer? Någon som har den och vad tycker ni? http://www.kraemer-reitsport.de/produkte/bilder_klein/11115.jpg
Svar
16
· Visningar
1 263
Senast: emjo
·
Utrustning Jaha, jag skulle ju "bara kolla på sadlar" idag och kom hem med ett par euro star ridbyxor (skitsnygga grå/svart :love: passar min öv...
Svar
5
· Visningar
674
Senast: suisyola
·
Utrustning Hejsan! jag har hört mycket gott om horseware täckena så nu tänkte jag att jag skulle prova och invenstera i ett sådant:) Jag...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: suisyola
·
N
Utrustning hej, . för ett tag sen köpte jag ett träns med pullback knäppning. men den "grejen" man har i knäppet (för att hästen inte ska få...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: pinky
·
S
Utrustning Undrar om det är någon som har nåt tips på dressyrsadlar till hästar med raka ryggar? Någon som vet något om Cobra CC? Tycker att dom...
Svar
8
· Visningar
6 310
Senast: Martina_m
·
C
Utrustning Det verkar inte va nån sadel som passar... Kul. Men jag ska ta ut sadelprovaren, men jag tänkte höra om det finns nån som har lite tips...
Svar
9
· Visningar
1 093
Senast: Cronis
·
Utrustning Någon som vet var man kan hittar ett lås som passar denna kulkoppling: http://www.valeryd.se/artikelbild/2291002.jpg
Svar
6
· Visningar
1 974
L
Utrustning Jag behöver tips nu, för här kommer min shoppinglista. Jag ska nu (äntligen) handla lite nya saker och behöver hjälp. 1. Ridhjälm...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Magic_Mac
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka