Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Wintec och Griffin, gör dem bara syntetsadlar eller har dem sadlar i läder? Undrar nämligen då jag nyligen fått hem en unghäst som...
Svar
5
· Visningar
697
Senast: _Mimmii_
·
F
Utrustning Vilka märken har svängd bom, rundbossor, samt kåpor som är en aning bakåtsvängda om ni förstår. Hästen har breda bogblad samt rör sig så...
Svar
15
· Visningar
1 027
Senast: flashlight
·
M
Utrustning Jag har planer på att köpa Nordingen jag rider. Han är väldigt grov o har en hel del o tjock päls. Nu undrar jag vad ska man ha för...
Svar
10
· Visningar
884
Senast: satanic
·
J
Utrustning Hej, är det ngn som har några tips angående bett? Min 7 årig arab blir väldigt stark ute i terrängen:( . Jag har ridit honom med...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Fidelity
·
H
  • Låst
Utrustning Fick precis en lapp i brevlådan att jag kan hämta paketet tidigast kl. 16.00 idag! Gu vad fort det gick, den skickades igår o kommer... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
22 584
Senast: Ingela_S
·
Utrustning Ngn som använt de,är de typ ett shabrak eller ska man ha den som padd under sadeln?
Svar
6
· Visningar
846
Senast: emjo
·
J
Utrustning Knasfian är väldigt hoppglad och har en mkt bra teknik, så när vi tävlar så har jag känt att hon slår upp framhovarna i magen. Nu har...
Svar
14
· Visningar
1 533
Senast: starcraft
·
M
Utrustning Kom precis ihåg en sida jag sett för ett tag sedan där dom sålde stallskåp upp mot 2m i plåt. Dom säljer även transporter och lite...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Matilda_o_Bonita
·
M
Utrustning Hejsan! Jag kanske är aningen besatt:crazy: av att ha alla metall grejer (bett,stigbglar träns spännen mm) till hästen i mässing, men...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: hopp_o_galopp
·
T
Utrustning Hejsan... Finns det något sätt att ta reda på när passet ska komma eller hur långt dom har kommit?! Såg en sådan sida här på buke för...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: clint Eastwood
·
S
Utrustning Vad tycker ni om BackOnTrack? Använder ni det varje dag? Går de att tvätta? fungerar de bra? o.s.v
Svar
5
· Visningar
723
Senast: Villeroy
·
C
Utrustning Hur inverkar detta träns? Hur fungerar det? Bra? http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/liten/300404-a.jpg Hur inverkar...
Svar
14
· Visningar
1 131
Senast: pollan
·
S
Utrustning Jag har ridit mitt halvblod med ponnyhack en längre tid nu, efter att ha upptäckt att han hade gamla bettskador som aldrig fått läka...
Svar
11
· Visningar
1 505
Senast: timotej
·
Utrustning Jag vet inte om jag lagt denna tråd rätt, men den får väl flyttas i så fall!:idea: Hur som helst så fick vi besök av en... 2
Svar
24
· Visningar
2 992
Senast: Docka
·
Utrustning Hur förvarar ni era ridstövlar? Vad är bäst, hänga dom eller skaftsträckare? Var kan jag kan köpa sånt?
Svar
15
· Visningar
2 903
Senast: Luxi
·
B
Utrustning Bojkotta dessa! jag har precis suttit å sprättat bort sånt sk*t från 15 av ridklubbens schabrak och sytt ihop banden, jag är helt... 2
Svar
29
· Visningar
2 172
Senast: Dorinda
·
M
Utrustning Alltså, hur många veck i mungipan får era hästar när ni har tränset på? Bakkus får 1, det tycker jag är alldeles lagom. 3 veck (som...
Svar
7
· Visningar
1 106
Senast: Gwaeron
·
Utrustning Jag såg ett superfint grönt sammetsschabrak på en av bilderna i den där tråden om vilken utrustning häst och ryttare hade. Ryttaren kom...
Svar
10
· Visningar
1 244
Senast: whalan
·
W
Utrustning Nån som har gjort det, är det krångligt?:confused: /W
Svar
9
· Visningar
11 488
Senast: Inka-90
·
Utrustning Vilka gör det här? Positiva/negativa erfarenheter? Min pålle gillar nämnligen inte när jag kortar tyglarna för mycket när han har bett...
Svar
13
· Visningar
1 349
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka