Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Z
Utrustning Idag när jag tog av mina svarta läderhandskar var händerna helt kolsvarta :eek: Försökte tvätta bort med varmt vatten o tvål men det...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Fortfarande Grevinnan
·
H
Utrustning varför har de slutat tillverkas? är det nåt fel på dem? hade tänkt köpa dem men om de inte är säkra vill jag ju inte det. tacksam för...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: suisyola
·
Utrustning Min D-ponny har vuxit ur sin sadel och jag är nu på jakt efter en ny, jag vill ha en med jätte djupt säte, enorma knästöd och gärna...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Nyrelski
·
S
Utrustning Måste ha hjälp att reda ut en fråga av er... Golden star den modellen som säljs nu (2006), är det någon skillnad på den som är något år...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: Ickiz
·
Utrustning Har sökt men inte hittat nån tråd om det här, så jag slänger in en fråga själv :) Medryttarhästen har fått ny sadel, en Wintec...
Svar
2
· Visningar
703
Utrustning Kollade på hööks nyheter och fann GreenGuarden. Lycka, är på jakt efter en sån. Men är detta den riktiga greenguarden eller ännu e dålig... 2
Svar
22
· Visningar
10 405
Senast: _Runaway_
·
Utrustning Wie, har äntligen hittat en sadel som passar både mej och ponnyn. Visade sig att min granne och f.d. stallkompis hade kvar den gammla...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: karatefisken
·
O
Utrustning Billigaste JW hjälmen i sverige, var finns den? Jag menar förstås sammetshjälmen med läderband;)
Svar
15
· Visningar
862
Senast: cactuspower
·
T
Utrustning Nu är det dags för mig att köpa en säkerhetsväst efter att en hemsk olycka inträffade under min lektion för några dagar sen. Förut...
Svar
14
· Visningar
1 533
Senast: Fredag
·
Utrustning Provsatt i en sådan på Eurohorse och funderar på att köpa en. Ni som har en sådan sadel, är ni nöjd med den? hur är kvaliten på sadeln...
Svar
6
· Visningar
5 391
Senast: Ickiz
·
  • Låst
Utrustning Japp nu vill jag veta vad ni hade för utrustning på er själva och på era hästar. Bara det ni hade när ni red :banana: :banana: Ta... 12 13 14
Svar
267
· Visningar
25 123
Senast: _Runaway_
·
Utrustning Hej ! Nu när det är vår, så kan man ju gå i gummistövlar om det regnar. Tänkte höra vad ni har för gummistövlar - följer ni trenden...
Svar
12
· Visningar
1 308
Senast: IrishDraft
·
Utrustning Ni som läste min första tråd om hur sadeln satt på min häst, här kommer andra delen där jag sätter ut bilderna som jag tog idag. Nu har... 2
Svar
25
· Visningar
1 726
Senast: Valencia
·
E
Utrustning Finns ju en del aktuella säkerhetsvästtrådar. Och väldigt många skriver ju att dom inte använder sin för att den är obekväm; så är...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Horsen
·
Utrustning Hallå är det någon som har provat/sett börjes padd till deras bomlösa sadel? Finns ju inte ens en bild på hemsidan och inte så mycket...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag ska lämna ut min häst på foder och sadeln ska följa med. I kontraktet har jag skrivit att sadeln ska returneras med hästen eller...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Lejonelle
·
Utrustning Vilka av dessa jodphurs tycker ni är bäst? Behöver ett par nya vardagssskor till stallet, och tänkte önska mig det i...
Svar
4
· Visningar
2 784
C
Utrustning ...Visste inte riktigt vad jag skulle kalla det :p Jag köpte en westernsadel till min Shetlandsponny för några månader sedan och tycker...
Svar
1
· Visningar
556
Senast: Cassie_
·
T
Utrustning hej min 6 åriga islands häst har jätte fina gångarter,MEN i skritten slåra han sig med bakbenen....finns det några slacks boots jag knn...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Boj
·
D
Utrustning Köpte en tävlingsskjorta på mässan som är alldeles för trång i halsen, Visst den går att knäppa men så fort man tar ett lite djupare...
Svar
5
· Visningar
2 686
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka