Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Jag ramlade av hästen idag, landade mest på rumpan/sidan, men huvudet smockade ju i backen det med i rena rama farten... nu är frågan -... 2
Svar
23
· Visningar
4 320
Senast: Kardinal
·
Utrustning Hur fungerar det i munnen? Blev fundersam eftersom det kallas för "lifesaver":eek:
Svar
17
· Visningar
1 480
P
Utrustning Tänkte köpa ett par nya ridbyxor, främst då i manchester för jag tycker de är lite varmare mot hösten och den kommande vintern. Vill ha...
Svar
16
· Visningar
1 496
Senast: suisyola
·
Utrustning ... sku jag behöva göra... men jag har ingen aning om vem och var? några tips?
Svar
2
· Visningar
579
Senast: Tomaten
·
Utrustning Någon här som har ett sådant? Har tänkt köpa men undrar över passformen , krymper dom i tvätten ? Och håller dom färgen efter tvätt...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: stjarlotte
·
K
Utrustning Jag bestälde ett nytt träns till min polle idag :) :rofl: det kostar 95kr, men en kompis i stallet har ett sånt så jag vet va jag... 2
Svar
35
· Visningar
2 325
Senast: Krasux
·
Utrustning Okej, alla sadelmakare, sadeldissikerare och allmänbildade :D Vad består knä och vadstöd av? Är det träklossar, hårdpackad ull eller...
Svar
10
· Visningar
2 856
O
Utrustning Nu är det som så att jag inte har några "sommarridstrumpor", utan enbart sådana som är extraförstärkta och extra varma i foten, vilket... 2
Svar
34
· Visningar
2 841
Senast: overtyre
·
F
Utrustning Jag skall köpa nya ridbyxor och hade tänkt testa jodphursbyxor denna gången. Någon som vet var man kan hitta bra och inte alltför dyra...
Svar
10
· Visningar
5 869
Senast: ang
·
M
Utrustning Finns det någon som har tips på var man kan få tag på tunna smidiga stigläder. Har en ponnyputa med tillhörande "special-läder" som är...
Svar
6
· Visningar
1 028
Utrustning Undrar ifall den här sadeln ser ut att passa min dam. :P Om inte, vad är fel? Ryggen: Ingen sadelgjord: Spänd sadelgjord(vet... 2
Svar
21
· Visningar
1 653
Utrustning ...bommen på en wintec när man har i koppjärn vid-extravid. har alltid velat ha den wintec med läderlook, hoppmodellen i tabaccofärg,
Svar
3
· Visningar
750
Senast: diny
·
Utrustning Jag vill ha tips på snygga, billiga träns i färgen tobacco. Gärna med pullargrimma
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: flashlight
·
Utrustning Alltså typ som en presenning till tak i stället för glasfiber... Bra/dåligt? Jag kan inte komma på argument varken för eller emot...
Svar
9
· Visningar
1 704
Senast: mizz
·
R
Utrustning Jag undrar lite över era erfarenheter över pad till bomlös. Har hittat 3 olika på Stallvrå. 1. HAF pad FreeForm 2. Grandeur sadelpad...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: attempt
·
D
Utrustning Kanske redan finns massor av bett-trådar, har inte kollat. Har i alla fall ett vanligt bett i mässing storlek 11. Börjar fundera på om...
Svar
10
· Visningar
1 107
Utrustning Finns det någon som har testat börjes bomlösa sadel? Är den bra? vill veta allt!:)
Svar
2
· Visningar
1 408
Utrustning Vad gör man när det nästan alltid är ruggat under sadeln? Bor ju på ett berg så det blir ju mycket backar upp och ner, nån som har... 2
Svar
21
· Visningar
2 207
Senast: TinyWiny
·
F
Utrustning Kollade lite på kieffers hemsida o såg denna sadel : http://www.kieffer-saddle.com/kieffer_e/web-content/pages/dressur_e.html Man kan...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: Mike
·
Utrustning Hejsan! jag undrar om någon vet vart man kan köpa am. hoppshabrak som är i sammet med guldpasspoal. dom ska vara mörkgröna eller...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: hampis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka