Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vilket är det bästa medlet att impregnera regntäcken med tycker ni? Hur brukar ni göra när ni impregnerar?
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: rabarber2
·
T
Utrustning Trillade ju av i går och fick hjärnskakning så nu ska hjälmen bytas ut. Vet dock inte vad jag ska köpa, har alltid varit sådan att jag... 2
Svar
28
· Visningar
1 809
Senast: Tomaten
·
Utrustning vilken typ av skydd är bäst att ha i hagen? den här modellen eller den här vet ni någon modell som är bättre så säg till...
Svar
18
· Visningar
2 113
Senast: Annorlunda
·
Utrustning Någon som har erfarenheter av Magnetprodukter till häst? Uncab har ju en del, t.ex. täcke, nackmagneter etc. är själv nyfiken på...
Svar
10
· Visningar
1 398
Senast: Borkan
·
  • Låst
Utrustning Jag behöver täcken till min lille. Ett regntäcke och ett innetäcke. Typ fleece eller ylle. Vad kan man hitta det billigt?? Strl 80-90...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Boj
·
G
Utrustning En knasig fråga;) Sadlar har tre sadelgjordsstroppar, varför? Spelar det någon roll i vilka stroppar man fäster sadelgjorden...
Svar
11
· Visningar
1 491
Senast: Electric88
·
Utrustning Ja nu är det dags... det jag aldrig trodde skulle ske när jag köpte min Wintec dressyrsadel! Dags att byta koppjärn till den Breda...
Svar
12
· Visningar
1 006
Senast: Dorinda
·
Utrustning om man vill köpa 4 damasker för inte en allt för stor summa, att ha i hagen och vid uteritter, vilken affär på internet är bäst...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: piggis_83
·
Utrustning Jag ska köpa ett nytt ofodrat regntäcke åt pålle till sommaren, då han är känslig över ryggen, och ska gå ute dygnet runt. Nu...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Bee
·
D
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av jacson celine sadeln. Var hos sadelutprovare med min häst och vi testade hur mkt sadlar som helt men han...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: castle_bar
·
R
Utrustning Har någon testat Cavaletti-sadeln? Är det något att ha? Väldigt billiga så man blir gärna lite misstänksam.... Någon?
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: Lorelie
·
N
Utrustning Vad lägger ni på hästen när man snabbt ska få den att bli lite torrare? Det händer inte så sällan att man kommer upp till stallet strax...
Svar
9
· Visningar
1 385
Senast: MikaTela
·
Utrustning Kom på att vi har ju en gammal mansskapssadel efter min mammas häst. :idea: Då denna ändå inte används tänkte vi sälja denna. Vad ligger...
Svar
10
· Visningar
2 265
Senast: Krasux
·
Utrustning Jag har lite funderingar på att köpa ett bävernylontäcke åt åsnan, men jag vet inte riktigt var jag ska hitta såna. Självklart ska det... 2
Svar
23
· Visningar
2 663
Senast: Lozzan
·
Utrustning Min häst "äter" boots, alla hans boots går sönder på nolltid!:mad: Tips på bra boots som håller bra och inte snurrar?
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: Chivita
·
B
Utrustning Jag är rätt övertygad om att vi ska skaffa en bomlös sadel och skulle därför vilja veta vilka olika märken som finns. Torsion känner jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 317
Senast: Chivita
·
D
Utrustning Ska iväg till en sadelutprovare och testa lite hoppsadlar på min häst eftersom den sadeln jag har nu inte passar, men vad ska jag tänka...
Svar
1
· Visningar
794
T
Utrustning Är det nån som har ridit med det? Vad tycks? Har ingen bild men det är det från Equalityline med korta skänklar, tvådelat och "kulor". 2
Svar
36
· Visningar
2 430
Senast: palle
·
N
Utrustning Hjälp vad ska jag välja att ha till att rida ut på vad är det för nackdelar och fördelar med dom båda hoppas på svar från Erika...
Svar
7
· Visningar
2 992
Senast: Bill
·
S
Utrustning Ni som kan, HJÄLP!!!! Om sadeln glider fram och trycks ner vid manken, är den då för bred eller för smal i bommen? Jätte tacksam...
Svar
14
· Visningar
1 048
Senast: jjeg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka