Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur bred är en globus clic dressyr i bomvidd 36 - 37?
Svar
2
· Visningar
696
D
Utrustning Nu vill jag ha lite hjälp ang byte av sadel.. Själv sitter jag och funderar på om jag ska byta ut min 2 års gamla Edingburg...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: Fille
·
Utrustning Jag satt och letade sadlar när jag kom in på Barnsbys sida och så hittade jag detta...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Rimfaxe
·
Utrustning Vet någon vart man kan köpa ett ljusblått Flece täcke i stl 85-95? :angel: :angel:
Svar
5
· Visningar
713
B
Utrustning Var, på nätet, hittar jag BLÅ senskydd som inte är ljusblå och inte är Eskadron, för det har jag inte råd med. Jag har letet överallt... 2
Svar
26
· Visningar
2 228
Senast: _Runaway_
·
Utrustning Jag ska köpa ett par mörkbruna ridskor som passar till shortchaps nu till vår/sommar. Vill ha ett par som är -Lätta att gå med...
Svar
9
· Visningar
808
Senast: overtyre
·
A
Utrustning Jag fundera på att byta ner mig lite i bil till en billigare men ändå bra dragbil med hyffsad standard och säkerhet som t ex airbags och...
Svar
18
· Visningar
2 794
Senast: Rebecka83
·
Utrustning Det har varit bestämt ett tag att jag skall köpa en sådan så fort jag får pengar (läs; så fort jag får jobb). Men ett stort problem... 2
Svar
21
· Visningar
2 897
Senast: vilse
·
H
Utrustning Går det att köpa direkt från http://www.grandeur.de/ eller måste man köpa via någon hästbutik i Sverige? Skulle villja ha en i...
Svar
6
· Visningar
1 661
Senast: joneya
·
S
Utrustning Vet någon vart jag kan få tag på bett, gärna tvådelade eggbett/ med D-ringar, som är i storlek 16, 5 och 17, 5?? 2 3
Svar
58
· Visningar
4 222
Senast: Sparf
·
K
Utrustning Är det någon som köpt någon av barefoots sadlar direkt från dom i Tyskland? Vad är i så fall eran erfarenhet? Fungerade det bra med...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: heylan
·
Utrustning Är de små i storlekarna eller har jag fått fel storlek. Beställde "L" runt om men framskydden var inte märkta baksydden var märkta med...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: FadeAway
·
F
Utrustning när man tävlar läggre klasser (50cm cleround) behöver man då köpa kavaj och vita ridbyxor m.m.? hej då anna
Svar
4
· Visningar
727
Senast: tusse
·
Utrustning ...jag har beställt min nya sadel idag.En Wintec isabell Werth. Var bara tvungen att säga det.:banana:
Svar
1
· Visningar
752
Senast: __Stilett__
·
G
Utrustning Jag måste bara få ställa en cynisk fråga! :D Personen som uppfann barbackasadeln, hur tänkte han? Om man sitter på filt eller...
Svar
12
· Visningar
2 934
Senast: joneya
·
Utrustning Är det nån som vet om man kan ändra bomvidd på Parianis sadlar? Tänker mig att det kanske går att värma om bommen som man kan göra på en...
Svar
7
· Visningar
1 500
Senast: simpan
·
O
Utrustning Jag har tänkt att införskaffa mig ett par nya ridskor och shortchaps då de gamla håller på att fallera. Så jag undrar vilka ridskor som... 2
Svar
25
· Visningar
2 048
Senast: overtyre
·
M
Utrustning Vet att det finns tonvis med bomlöstrådar här, men nu har man äntligen fått tummen ur arslet och gett sig ut på den begagnade marknaden...
Svar
4
· Visningar
731
Utrustning nu ska jag ut och prova något för mig alldeles nytt. Ett betless bridle, där nackremen går ner genom grimman och slutar i tyglar. Alltså...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: mag
·
Utrustning Vart kan man köpa dom? De ledade med vit platta då. Red med dom igår och är helt förälskad :love:
Svar
6
· Visningar
805
Senast: Breccia_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka