Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har i nuläget en Hansbo kandarstång som istället för tungfrihet är lätt böjd över hela stången. Tycker nu att det ser ut som att hästen...
Svar
2
· Visningar
775
L
Utrustning Va kostar M*A*T*ES Fårskinnspad ny? Den till hoppsadel? Nån som vet? Mvh// Lina
Svar
16
· Visningar
1 932
Senast: Oktober
·
R
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av Hökks grymt snygga shortchaps ? HH NAPPA SHORTCHAPS - Dom menar jag :P Jag provade ett par idag, och...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Bison
·
B
Utrustning ska köpa mig ett par nya läderstövlar å skulle gärna vilja ha lite tips..! de ska vara smala i modellen, helst lite högre utsida...
Svar
14
· Visningar
1 552
Senast: nipa
·
F
Utrustning Passar den på överbyggd häst? Ser skum ut i bossorna. Men så skön när man provar den.
Svar
1
· Visningar
666
Senast: flashlight
·
Utrustning Mor och far (även jag) är på jakt efter en ny bil. Har redan varit och kollat på Subaru Forester och Suzuki Grand Vitara. Subban var...
Svar
19
· Visningar
3 423
Senast: Habanero
·
Utrustning Finns det inga ridbyxor med lite vidd över smalbenen? Provade igenom Hööks och alla satt som korvskinn över vaderna, även om de var för...
Svar
5
· Visningar
658
Senast: Jardina
·
W
Utrustning Måste bara fråga allt kunnigt folk där ute, får man ha tredelat bett med olika metaller när man tävlar dressyr? Jag har av ngn anledning...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Whoops
·
Utrustning Jag har äntligen hittat en hjälm som jag vill ha! Den satt som gjuten på skallen och den var så lätt och sååå skön, sen är den ju såååå... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 254
Senast: Ämelie
·
Utrustning På EuroHorse mässan hade dom ju Haybars, undrar om någon här har en sådan? Jag är själv väldigt intresserad av och skaffa en sådan och... 2
Svar
21
· Visningar
3 441
N
Utrustning Någon som vet en internetaffär som säljer Jacsons saker?
Svar
10
· Visningar
839
Senast: Nyrelski
·
Utrustning Vet någon var det finns att köpa?
Svar
17
· Visningar
1 709
Senast: Behati
·
L
Utrustning Har problem med att min häst ibland lägger tungan över bettet. Köpte därför igår en svart gummigrej som ska hålla tungan på plats (sätts...
Svar
6
· Visningar
1 231
Senast: Visa
·
Utrustning hallå alla bettfantaster;) ! mitt ena sto kan bli himla tung i handen när hon blir het, bla vid hoppning, och där vill jag ju absolut...
Svar
17
· Visningar
1 347
M
Utrustning Tror ni att det funkar att byta från denna pad till denna? :idea: Tycker nämligen att den undre verkar bättre, men den...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Valencia
·
Utrustning Vill ha stigläder i syntet, såna där som är vävda, inte läder-look. Långa, typ herrlängd eftersom jag har långa ben. Har letat o letat...
Svar
3
· Visningar
854
Utrustning jupp sitter här med en blå stortå...IGEN efter att min kluns till häst trampat mig på foten, med mina ridskor på...äger ett par... 2
Svar
24
· Visningar
2 060
Senast: Svalan
·
Utrustning Om man har en westernsadel som passar hästen, kan man rida bara med en filt under då? (westernfilt) Jag tycker att dte blir så tjockt...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: Huntress
·
Svar
1
· Visningar
635
Senast: emmath
·
D
Utrustning Nu är ena stallet äntligen fritt från kvarkan och jag har slängt ridkläderna i tvätten. Men hur gör jag med sporrar, spö, ridstövlar...
Svar
7
· Visningar
733
Senast: CHW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka