Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det någon som råkar ha ett träns i storlek full hemma som har lust att mäta hur långt det är från bettring till bettring? Alltså över...
Svar
6
· Visningar
1 304
Senast: Betazoid
·
C
Utrustning Vilken skillnad är det på en sån här förbygel och en helt vanlig? Den här har ju liksom ett "handdtag" över manken :p :)
Svar
13
· Visningar
1 138
P
Utrustning Hej, Om jag har mätt ut att min ponnys bomvinkel är 93 grader vad motsvarar det då i bomvidd? Vid? Skall sadeln ha exakt den...
Svar
19
· Visningar
1 890
Senast: minimi
·
Utrustning Jag har haft min häst i snart 2 mån. När hon kom såg hon förfärlig ut men nu börjar hennes hull och rygg ordna upp sig, tja iallafall...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: miiah
·
M
Utrustning Har sett att många här verka handla härifrån och tänkte att man kanske vågar testa. Funkar det bra? Vad ligger frakterna på? Hade tänkt...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: Mirelle
·
T
Utrustning Hm, jag har en unghäst (eng. fbl:D ) som bygger muskler å fortfarande växer. Frågan är vilken sadel man ska köpa? Har en dressyrsadel nu...
Svar
15
· Visningar
1 937
Senast: bigganl
·
Utrustning När man tittar på hästprylar så skiljer sig ju priserna åt beroende på i vilken affär/nätbutik man tittar... När ni ska handla...
Svar
14
· Visningar
1 186
Senast: _NMBA_
·
Utrustning Jag har kollat på tv och var där i helgen, och nästan ALLA har en stor fluffig fårskinns padd! en sån som sticker ut där fram och där... 2
Svar
33
· Visningar
2 731
Senast: Loppfrö
·
M
Utrustning Jag har en liten hink som hänger utanför boxdörren där jag lägger hennes kraftfodergiva för kväll och morgon. De hinkarna går sönder...
Svar
14
· Visningar
1 323
Senast: Madeleine Nilsson
·
C
Utrustning Är det normalt att ridstövlar färgar av sig? Mina gör det :crazy: Kan man göra något åt det?
Svar
1
· Visningar
797
Senast: Centaur
·
Utrustning Ja hur skulle ni har gjort.. Jag behöver transportskydd, bucas och sen ska jag börja träna och kanske så småning om tävla fälttävlan så...
Svar
8
· Visningar
906
Senast: Explosion
·
Utrustning Dagens I-landsproblem :angel: Ska köpa en jacka att ha på klubbtävling, och funderar på denna modell från Hööks. Kostar inte så mycket...
Svar
7
· Visningar
1 830
F
Utrustning Jag söker alltså även ny hoppsadel. Inte en för en förmögenhet eftersom jag också måste ha ny dressyrsadel då ingen av dem passar...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: flashlight
·
T
Utrustning Jag funderar på att köpa en begagnad Horsesaver allround till min pålle. Tänkte därför höra om någon kan gen lite synpunkter på...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: marijaa
·
Q
Utrustning Jag har en undran:confused: MÅSTE man ha transportskydd?!?!?! Samt täcke och så?!?! Jag har en häst som går barfota, alltså inga... 2
Svar
24
· Visningar
1 992
Senast: Sonic76
·
Utrustning Japp, jobbigt värre! Hur i hela helsicke får man schabraket att inte åka bakåt under sadeln??? Stropparna sitter för långt ner för att...
Svar
11
· Visningar
3 301
Utrustning Är nu i läge att sälja min sadel, en Wintec 500 allround från 2002. Men så var det ju priset :crazy: Jag vill sätta 3000 :- på den...
Svar
14
· Visningar
1 674
Senast: hannibal
·
Utrustning Jag letar efter framförallt en hoppsadel till mitt halvblodssto. Men alla ligger på hennes skulderblad. Jag har provat prestige paris d...
Svar
1
· Visningar
585
Senast: Centaur
·
T
Utrustning Hej! Nu vill jag veta vad ni har för dressyr och hoppsadlar som passar bra:d.Hur ofta putsar ni?Skicka gärna in en bild då du har gjort...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Emmy
·
Utrustning Vad finns det för sadlar som är liknande den mot hästen men med djupare säte för ryttaren? Tackam för svar! /Anna
Svar
3
· Visningar
855
Senast: flashlight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur