Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Häromdagen testade jag en oledad pelhamstång till min dam. Hon har en tendens att bli ganska stark ute, vilket leder till att jag... 2
Svar
26
· Visningar
1 963
Senast: Spider84
·
Utrustning Skulle vilja ha tips om hoppsadlar som ger väldigt mycket stöd. Om jag Någonsin ska kunna hoppa har jag insett att jag vill ha en sadel... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 425
F
Utrustning Fick precis hem min shettis nu i förgår o han har varit på foder nu ett tag o blivit klippt! jisses vi har ju aldrig haft nån klippt...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: FadeAway
·
Utrustning Jag har ju en sådan sadel som jag dessvärre ska göra mig av med. Men problemet är ju att jag inte någonstanns hittar nånting om dessa =...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: FadeAway
·
Utrustning Jag var inne och kolla på en lokal ridsportbutiks hemsida och ser nu att de ska ha sadelprovardag där om drygt två veckor. Faktum är att...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: Chex
·
L
Utrustning Ny häst ny sadel jippy:love: Val av hoppsadel står mellan en Jaguar och Butet, nu vill jag höra era åsikter!!!
Svar
18
· Visningar
2 493
Senast: Atlanta
·
Utrustning Ja, riktigt mörkbruna. Ingen ljus, rödaktig färg. Såg ett par jättefina hoppstövlar (såklart) som var typ choklad/nötbruna på Eko;-...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: Breccia_
·
Utrustning Jag ska plocka bort dekaler på min transport. Det är ett namn som sitter på taket, och jag vet att det kommer se ut som att namnet...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: hannibal
·
Utrustning Jag ska ju köpa ny transport, och är nästan säker nu på att det blir en Böckmann Big Champion i aluminium. Den har innerhöjd på 2,33...
Svar
15
· Visningar
1 741
Senast: Maran
·
P
Utrustning Hej alla glada! NU är det så att jag alltid har haft svart utrustning till alla mina ponnyer genom åren, men har nu köpt min första...
Svar
19
· Visningar
1 762
Senast: Inka-90
·
M
Utrustning var hittar man sådana i dagens läge? Dom var ju hur pop som helst när man va lite yngre, men nu fanken hittar man inte alls. Vill ha nån...
Svar
3
· Visningar
1 207
Senast: MizSaab
·
D
Utrustning Hej. Jag har en fråga som ja jätte gärna vill ha svar på. Jag har ett fullblod på foder. Har både ett pullarnosträns och ett...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: _DiseL
·
R
Utrustning NÅgon som provat denna pad till sin bomlösa sadel? EVA Pad "EVA padden är stoppad med perforerad fyllning, vilket gör att luften kan...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: Borkan
·
D
Utrustning Var kan man få tag på snygga eller roliga hästdekaler att sätta på bilen?
Svar
1
· Visningar
1 238
Senast: Gisburne
·
T
Utrustning Wintec 500 close contact cair Bara allmänt, är den bra? Skön att rida i? Svår att hitta utrustning till? 2 3
Svar
51
· Visningar
3 183
Senast: Tiggertjejen
·
B
Utrustning Kollade lite på träns och tänkte då på de olika nosgrimmorna. Det finns ju en del att välja på. Och då slog det mig att jag inte hade...
Svar
15
· Visningar
1 666
Utrustning Nån som har sådana och kan berätta mer om dem :idea:
Svar
6
· Visningar
872
Senast: Fidelity
·
Utrustning Hur tvättar man bäst ett par vita helskodda ridbyxor? Står inte vilket matrl "lädret" är. Märket är Carlskrona.
Svar
9
· Visningar
749
Senast: Dorinda
·
Utrustning Ni som har två täcken på era hästar. När brukar ni ta av ena täcket? Vad för märken är det på täckena? Varför 2 och inte 1 ?
Svar
6
· Visningar
928
Senast: mackan
·
Utrustning Har tänkt införskaffa ett par nu på Eurohorse. Sprenger hade ju varit bäst men jag har inte råd med det och har inte råd att spara...
Svar
18
· Visningar
1 520
Senast: Matinee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka