Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning Jag kunde bara inte säga nej när jag såg detta sommar täcke, det e ju för gulligt och kostade endast 350 kr. Vad tycker ni? Dock... 2
Svar
38
· Visningar
3 028
Senast: Matinee
·
P
Utrustning ja, det finns så mycket smeknamn på saker och ting och nu tänkte jag att om man undrar vad något heter på riktigt så kan man få skriva...
Svar
7
· Visningar
1 064
I
Utrustning Hej, Har nästan till 100 % bestämt mig för denna sadel till vårt kallblod. Men nu innan jag kommer till skott och beställer den vill...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Ingrid och Lukas
·
E
Utrustning Hej !! Jag skulle behöva lite råd angående val av dressyrsadel till min häst. Har ett litet halvblod som inte är direkt rak i ryggen...
Svar
11
· Visningar
1 795
Senast: flashlight
·
C
Utrustning Har tänkt fräsch upp garderoben både för mej och pållen. Har då tänkt att matcha lite snyggt, eftersom sambon klagar på att jag ser ut...
Svar
14
· Visningar
1 098
Senast: Koppen
·
V
Utrustning Nu är jag inne på att köpa en sådan här ungefär. Den ska fylla ut både vid manke och bakvalv ganska mkt. för att få min sadel att ligga... 2
Svar
37
· Visningar
2 903
Senast: Valencia
·
Utrustning i stil med petrie vilka märken finns det. Jag behöver 50 på utsidan kanske 47 på insidan? och 34 runt om. Ingen snörning och ingen...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: FadeAway
·
Z
Utrustning Går i släpköpar tankar och funderar lite vad ni har för erfarenheter. Hur anser ni att ume släps (och andra märkens) enkelaxlade släp...
Svar
7
· Visningar
1 239
Senast: ZorréZaid
·
S
Utrustning x Nu vill jag veta vilket hoppschabrak ni tycker är bäst! Och vilken färg, affär, märke osv. Jag sak nämligen inhandla ett, eller...
Svar
4
· Visningar
1 255
Senast: solglimt
·
Utrustning Någon som beställt varor därifrån? Har ni fått vänta länge innan leverans?
Svar
14
· Visningar
3 443
Utrustning Har beslutat att jag ska försöka köpa min drömtransport. Denna går nästan bara att få tag på i Tyskland, tyvärr. Men jag hittar inga...
Svar
15
· Visningar
3 270
Senast: Iddefixen
·
Utrustning Jag e lite kokko tror jag... Jag har ett stoooort problem:p Min häst är inte ens 3 år(fyller i augusti) så jag har inte köpt en egen...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: Novelette
·
P
Utrustning Har ett rakt bett stångeffekt? Jag har hört att de är det mildaste bettet, men vissa säger att det är hävstång på det. Hästen jag rider...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: mackan
·
Utrustning Vad ska jag komma ihåg att kolla?? Golv, drag, bromsar (men hur) släpet är besiktigat ua. Vad ska man tänka på med golvet?? ska man...
Svar
2
· Visningar
2 379
Senast: Don_93
·
S
Utrustning Vem är grossist på denna väst? såg den på Euro Horse, men glömde namnet på butiken. Vet någon vem som säljer dem?? så kanske min...
Svar
1
· Visningar
1 149
Senast: PrinceFair
·
Utrustning I en annan tråd som jag startade handlade om hur man undervek skav på sadeln. Då var det en som sa att hon hade "stigläderskydd". Vart...
Svar
3
· Visningar
1 124
Senast: Miika
·
T
Utrustning Hej Jag ska måla om stallet i sommar men vet inte vilken färg…. Nu har jag svart o vitt. Vilken färg har ni? Gärna BILDER. 2
Svar
29
· Visningar
3 666
Senast: minnja
·
Utrustning har tretusen att spendera på en hoppsadel, beg får de bli. har fått mail om en stubben scandica, en passier av nåt slag och en kieffer...
Svar
12
· Visningar
942
Senast: minnja
·
Utrustning hjääääälp vill ha ett par ljusa (beiga, grå, gula el likn) eller rutiga ridbyxor, inte allt för hög midja och gärna med fickor...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Jonna86
·
Utrustning Letar i de trådar som finns om någon skrivit något om att äga och ha dessa bilar som gragbilar. Hittar inte mycket. Så jag gör en ny...
Svar
19
· Visningar
3 403
Senast: eclair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka