Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Ni som har bruna sadlar, vad har ni för färg på stövlarna? Har ni svarta stövlar? Färgar det av sig mkt? Har ni löst det på ngt...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: nipa
·
S
Utrustning Aldrig sett det förrut, vad säger ni om det? Tycker det låter som den blir mkt fastare än en som sitter löst i tyglarna, där kan man... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 934
Utrustning Idag hämtade jag min M&N sadel... Och den passar!!!! (ja, jag tyckte det krävdes 4 utropstecken för att visa hur glad jag är :p) Den... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 995
Senast: palle
·
Utrustning Vad föredrar ni? Skriv både för och nackdela för dom olika täcken...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: cactuspower
·
Utrustning Vad skulle ni rekommendera? Alltså att varva med pelham. Kimblewick funkar inte, för "svagt"... Bör vara kedja och stång...
Svar
13
· Visningar
972
Senast: lady_vip
·
J
Utrustning Jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa Pessoa eller Shires transportskydd. Vilka tycker ni är bäst? Pessoa är superläckra i den... 2
Svar
24
· Visningar
5 660
Senast: just-me
·
L
Utrustning någon som har "Hampa Pro" benskydden från B*rjes? funderar på att köpa dom men jag vill veta först hur bra kvalite det är på dom...
Svar
11
· Visningar
966
Senast: _Runaway_
·
Utrustning någon som vet nån bra internetsida som säljer kandar från kieffer??? jag hittade ett så läckert kandar på kieffers hemsida men det går...
Svar
5
· Visningar
2 223
Senast: Centaur
·
N
Utrustning Ja, vi ska kanske köpa en ny transport och nu vill jag ha lite tips :D Krav är att jag ska kunna dra den med min bil som får dra...
Svar
12
· Visningar
1 203
Senast: piggis_83
·
Utrustning nu i sommar ha jag och min sambo planer på att åka och stor handla... och nu undra jag vilket som e billigast av börjes och... 2
Svar
30
· Visningar
3 497
Senast: piggis_83
·
Utrustning Jag lyckas inte googla fram någon bild öht, jag kanske är helt fel ute med hur jag söker. Men jag skulle iaf behöva en bild på den och...
Svar
14
· Visningar
3 288
Senast: Breccia_
·
A
Utrustning Jag har så många täcken som är skitiga. De behöver tvättas men vart kan man få de tvättade? Bor i Åkersberga och undrar om någon vet...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: toughcookie
·
A
Utrustning Jag har så många täcken som är skitiga. De behöver tvättas men vart kan man få de tvättade? Bor i Åkersberga och undrar om någon vet...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: aenglah
·
Utrustning Hej! Jag letar efter ett par rundsydda stigläder som matchar Passier optimum/passier pegasus i havanna... någon som har några tips?
Svar
9
· Visningar
1 072
·
E
Utrustning Jag har precis köpt en prestige hoppsadel med luftstoppning men den är väldigt lös kan man fylla på det eller hur fungerar det? För...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: morrhoppan
·
Utrustning Jag tycker att Griffin Haflinger/cob sadlarna ser trevliga ut, och funderar på en sådan till min haflinger. Hur vanligt är det att de...
Svar
14
· Visningar
1 688
Senast: sissu
·
T
Utrustning Måste köpa ett nytt transport täcke då det fleece täcket jag har inte matchar skydden :angel: Nu undrar jag, vad ska jag köpa för...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: suisyola
·
Utrustning Ni som lämnar iväg era täcken för tvätt, vad kostar det? Hur snabbt får ni tillbaka era täcken och finns det någon annan sevice att köpa...
Svar
18
· Visningar
1 566
Senast: true_blue
·
Utrustning Ska köpa nytt träns på Eurohorse och kommer givetvis kolla utbudet där men vill ändå ha lite tips och förslag på vilket jag ska satsa...
Svar
14
· Visningar
1 186
·
B
Utrustning Ni som har erfarenhet av stubbensadlar. Hur är Maestron jämfört med dom andra dressyrsadlarna ? Säte, midja, knästöd ?
Svar
2
· Visningar
678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka