Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning har hört att börjes har börjat ha märkesgrejer, funderar på att åka upp dit, kanske på påsklovet:) hur mycket billigare är...
Svar
13
· Visningar
1 253
Senast: piggis_83
·
H
Utrustning Vilka sortes ryggar passar Phiff-sadlarna till? Jag har en arab med realtivt rak och kort rygg. Tänkte skaffa mig en Albion men de är på...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Freja_
·
Utrustning Hej! Är spekulant på en Jaguar XKC dressyrsadel. Vad motsvarar stl 27 och 28 i Jaguar i Passier (PSL) och Albion K2 på ett ungefär...
Svar
3
· Visningar
2 005
B
Utrustning Har ridit i samma sadel i två år. Utprovad. Men. Nu när jag kommit längre i min ridning så har jag och min intruktör kommit fram till... 2
Svar
22
· Visningar
1 714
G
Utrustning Hej! Jag har ett litet problem :crazy: Jag är "begåvad" med ett par stora fötter :cry: (Nu pratar vi storlek 42-43):d och jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 271
Senast: ocean
·
Utrustning Finns Decima chaps att köpa i Sverige? Har kärat ner mig i dom... :p Eller om det finns några som liknar kanske... Ska vara bruna...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: cactuspower
·
O
Utrustning Hej alla! Har en ridkapson som jag inte använder för jag vet inte hur den ska sitta. :o . Hur hårt? Hur högt på nosen etc ...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: svea
·
M
Utrustning Vad tycker ni om Randols bomfria sadel? Hur mycket kostar den ny om man säger med vojlock å padar till, stigläder å stigbyglar? Har...
Svar
8
· Visningar
1 283
Senast: moonlightgarden
·
L
Utrustning Hej Har läst lite kommentarer om bett-val som ni skrivit här, någon som kan rekommendera ett bett för en häst som är mycket stark och... 2
Svar
34
· Visningar
2 847
Senast: louise H
·
Utrustning ska köpa "ny" sadel till mitt hblsto. hon är stor och "rund" över ryggen ca170 mkh. vill ha tag i en begagnad sadel, en hoppsadel...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: MoQ
·
R
Utrustning Jag har nu fått min pad till min bomlösa knights. Paden är från källqvist. Jag undrar lite över hur man fäster paden. Det är ju två...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Egonson
·
Utrustning Jag har gett upp bomsadlar och bestämt mig för att satsa på en bomlös och eftersom jag vill kunna tävla lite dressyr om andan faller på... 2
Svar
32
· Visningar
2 172
Utrustning När börjad dom tillverka denna sadel?
Svar
12
· Visningar
1 233
Senast: Flower_Power
·
Utrustning Är ni nöjda med den sadlen? Ni känner inte att ni blir för fastklistrade i den? Tänkte på materialet.
Svar
4
· Visningar
843
Senast: ZorréZaid
·
Utrustning Ok, har ett litet problem! Jag skulle behöva bettförslag till när jag ska hoppa med min häst! Grejjen är den att han blir väldigt...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: HannaZ
·
Utrustning Nu vill jag ha tips på vart man får tag på röda (riktigt klarröda)saker till sin häst. Framförallt lindor. Och då menar jag inte á la...
Svar
12
· Visningar
1 109
Senast: Breccia_
·
Utrustning Ska ju ta hem min fölmärr och var tvungen att ta med mig det nödvändigaste på tåget då hon reser med transportör. Snacka om hjärnsläpp...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Sonic76
·
M
Utrustning Kanske redan finn en sån här tråd, men jag hittade ingen. Jag skulle vilja veta vad för olika funktioner olika bett har, tex vad är det...
Svar
10
· Visningar
3 278
Senast: Mestur
·
Utrustning Undrar om det är någon som har ett sånt och om det är någon som har en bild på ett sånt? Jag har precis köpt ett stübben med vanlig...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: ino_124
·
T
Utrustning Det finns säkert någon tråd om detta ämnet. Men e man lat å e man... Pållen mi får skav av grimman...Av spännet som håller fast...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: Horsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka