Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ni som har en dressyrsadel från crown, visa bilder? :) Finns det någon sida där det finns crown sadlar? Och ni som vet nåt om dom kan... 2
Svar
22
· Visningar
8 658
Senast: Tappsveden
·
Utrustning Vattnet i stallet fryser av och till så vattenkopparna funkar inte. Hästarna vattnas istället i hink och det har funkat bra hela...
Svar
18
· Visningar
3 503
Utrustning Här kommer bilderna, kan tillägga att det är helt fel gjord för honom, har beställt en som är utskuren för magen då hans sadlar har... 2
Svar
22
· Visningar
1 907
Senast: diny
·
Utrustning Sim i tidigare inlägg så glider min "karl"(bomlös) fram en bit när jag rider. Det verkar dock inte vara något som stör hästen. Mina...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: Daimie
·
I
Utrustning Är det nån här som rider kallblod, typ nordis/ardenner? Vad har ni för sadlar då? Jag har problem att hitta sadel/sadlar till mina... 2
Svar
26
· Visningar
7 271
Senast: juvelen
·
I
Utrustning Är det någon som har eller har ridit i en jensen exmoor dressyrsadel? är de bra? eller bara nåt allmänt intryck av sadeln.:)
Svar
16
· Visningar
1 734
Senast: Ich
·
N
Utrustning Jag har nu köpt ett boettäcke till min 19åringa nordsvensk. Jag har haft henne sedan augusti förra året och när hon kom var hon inte...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: ny hästägare
·
Utrustning Jag hittar bara sadlar där det står Michel Robert D på nätet, men den jag lånat hem heter 2000 istället för D. De ser inte riktigt...
Svar
4
· Visningar
1 444
Senast: Centaur
·
R
Utrustning Fördelar måste väl vara typ att den inte trycker mot tänderna och att den lämnar luftvägarna fria? Men finns det några nackdelar... 2
Svar
30
· Visningar
3 489
Utrustning Jag såg ett reportage för många år sedan med Upphof. hon hängde upp sina stövlar upponer på en ställning. Jag har satt upp 2 st...
Svar
8
· Visningar
1 004
Senast: axel
·
Utrustning Står ju inför att köpa en ny sadel.. och har letat läääänge, kanske hittat en nu.. Hur mycket faller en sadel i pris, som ligger i...
Svar
2
· Visningar
669
Z
Utrustning Hoppsadel.Är det ngn som testat denna sadel? Vad tycker ni? Ska ha tag på en billig sadel till min 3-åring som ska ridas in.Funderar...
Svar
1
· Visningar
650
Utrustning Någon som testat sådana här bollar i sadeln? http://www.hermit.com/michaelmiller/studio/stevenhobson/102.htm Läste i riddagbok att... 2
Svar
24
· Visningar
2 731
Senast: jjeg
·
A
Utrustning Så vad tycker ni ska ändras? Eller är den bra som den är? 2
Svar
25
· Visningar
2 169
Senast: aenglah
·
E
Utrustning Hej hej alla bukemäniskor! Jag undrar lite ang BoT täckerna, nu på vintern är det ju helt klart lugnt att använda deras täcken (de e...
Svar
10
· Visningar
943
Senast: svea08_
·
M
Utrustning Hej, hoppas allt är väl med er. Jag köpte en hoppsadel tidigt i höstas av märket Prestige, efter att en sadelutprovare klargjort att...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: My_08
·
Utrustning Vad ska jag köpa för stövel.Maxpris 2500kr.Tävlar inte.Ska vara dragkjedja på. Vad ska jag köpa:confused:
Svar
6
· Visningar
792
Senast: My_08
·
S
Utrustning Jag letar efter nya transportbenskydd varav de gamla är slitna och av dålig kvalité. Jag har till min andra ponny som funkar fint från... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 573
Senast: solglimt
·
M
Utrustning Någon som vet om det finns odelade D-ringsbett ocg var man i så fall kan köpa dom?
Svar
7
· Visningar
981
Utrustning Jag letar efter ett par grova kängor att ha i stallet. Det mesta jag hittar är snyggare och lätta ridskor, typ jodpuhrs och möjligen...
Svar
11
· Visningar
1 566
Senast: DubbelAnnika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka