Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har precis köpt en begagnad Prestige Venus K och har trott att den är ullstoppad , men det var en bekants bekant i stallet idag och han...
Svar
4
· Visningar
1 548
E
Utrustning Hej hej, det finns en ridkappa som är kombinerad ländtäcke. vet att den är svensktillverkad men jag undrar om det finns någon hemsida...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: susanne
·
J
Utrustning Är det någon som prövat dessa sadlar med E-motion eller Lem-Flex bom? (samma bom, vet inte varför Lemetex/courbette har olika namn och...
Svar
15
· Visningar
2 021
M
Utrustning Försökte använda mig av sökfunktionen men hittade inte en tråd där man nämnt ställen var man får tag i en ridkapson? Vore tacksam för...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: ScissorHands
·
Utrustning Medisen har en förfärligt hård sits på sin sadel, jag får skavsår både här och var när jag ridit intensivare pass i den, och det är inte...
Svar
17
· Visningar
4 426
Senast: moonlightgarden
·
Utrustning Innan jag köte min häst så ägde jag inte ens en hovkrats.. så ngr dagar innan åkte jag på en utförsäljning av hästartiklar och skulle... 2
Svar
29
· Visningar
2 299
Senast: minimi
·
T
Utrustning Sadelinprovaren/makaren var ute idag och provade sadlar. :banana: Trodde att jag hade en "lätt" häst att hitta sadel till, men tji...
Svar
4
· Visningar
3 960
Senast: Zelma
·
M
Utrustning vet inte riktigt var jag ska lägga denna tråd..men testar:angel: Hej! För att göra en lång historia kort (ja relativt kort...
Svar
10
· Visningar
1 548
Senast: mazarein
·
Utrustning Vilket är det snällaste och mildaste bettet man kan stoppa in i en väldigt känslig hästs mun som har haft problem med tänderna? Jag...
Svar
10
· Visningar
1 720
Senast: vonna
·
L
Utrustning Är det någon som har det som har bild på hur det ser ut i andra färgkombinationer? Jag vet att jag sett det i typ brunt och ljusblått... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
6 868
Senast: hampis
·
B
Utrustning Ni som har Fautras - bullrar de mycket? Jag har nyligen åkt i en, och sablar vad det smällde! Inte motorbuller och vind-brus, utan...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: PrinceFair
·
D
Utrustning Tänkte ha ett hack att växla det vanliga 3delade bettet med. Är ett litet freak att jag vill hellst att alla saker ska matcha och...
Svar
9
· Visningar
916
Senast: hopp_o_galopp
·
M
Utrustning Någon som har erfarenhet av den sadeln? Ska prova en begagnad sådan på min häst ikväll. Hur är kvalitéten på denna sadel? Läder...
Svar
10
· Visningar
1 820
Senast: mazariin
·
Utrustning Vad är egentligen bäst om man vill rida med nosgrimma? Vilken är att föredra? Man hör ju olika hela tiden, jag har hört vädligt mycket...
Svar
11
· Visningar
933
Senast: Paxido
·
Utrustning Vad är skillnaden på dressyrmodellerna? Finns de kvar och vilka säljer dem i så fall? Är ute efter en sadel m smalt säte, rak bom...
Svar
4
· Visningar
1 684
K
Utrustning Ni som har 1 häst, Hur många täcken har ni till den? rengn vinter stall svett rid/ländtäcken m.f Behöver/använder ni alla... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
6 377
Senast: orcide
·
A
Utrustning Hej! Har hittat en gammal husar felsbach hemma på loftet och undrar lite vad det är för sadel? :)
Svar
4
· Visningar
2 814
Senast: MoQ
·
J
Utrustning Jag har en pigg ponny som tycker om att hoppa . eftersom hon kunde bli lite stark och rusa på hinderna så att vi kom helfel så satte jag...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Electric88
·
Utrustning Mina har visst börjat ge med sig och är på akut jakt efter nya... Hittar bara dyra eller sådana som inte passar i affärerna här hemma...
Svar
5
· Visningar
704
Senast: Chili
·
N
Utrustning Hittade ett ruskigt snyggt stalltäcke av märket Jacson idag, men tänkte jag skulle höra mig för med er innan jag slår till... Har ni...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: kryptisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka