Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Y
Utrustning Letar med ljus och lykta efter ett täcke att ha i boxen på natten och under utetäcket i hagen. I stort sett ett dygnet runt-täcke...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Lord Owen
·
Q
Utrustning Har just sålt min förra D-ponny och han fick med sig lite schabrak så nu måste jag ha ett nytt till min nya Dponny, men behöver lite... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 180
Senast: solglimt
·
E
Utrustning Hej! Det här kanske inte är en jättevanlig tråd men.. Vi gör ett viktigt arbete i tekniken, där man ska undersöka vilken sak som...
Svar
4
· Visningar
4 549
Senast: Ellie_elefant
·
M
Utrustning Jag studerar till modedesigner och just nu har vi ett projekt om funktionskläder i skolan. Jag tänkte inrikta mig på ridkläder och då...
Svar
8
· Visningar
950
Senast: Modewiktor
·
E
Utrustning När man har tvättat ett täcke som är sk. teflonbehandlat, ska det impregneras då eller inte? Täcket har aldrig blivit tvättat innan men...
Svar
9
· Visningar
924
Senast: Egonson
·
E
Utrustning hejsan, jag ska köpa lite nya saker så som vojlock/shabrak, benlindor, grimnma, grimskafft. nu kommer vi till mitt lilla dilemma...
Svar
8
· Visningar
752
Senast: eriica-o21
·
E
Utrustning OBS, detta är inte en annons! Sadeln i fråga redan är tingad i vilket fall så. Men jag funderar på vad jag ska ta för pris? Sadeln...
Svar
9
· Visningar
830
Senast: Egonson
·
Utrustning Dåligt! eller? Vi har en häst här i stallet som helklipptes på senhösten. Han had emed sina förra ägare täcke jämt, han har haft täcke... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 316
Senast: Osten1
·
P
Utrustning Är det någon som har eller har testat det? Tror ni att det kan skydda så att hästen inte får mugg lika lätt? Om man har det på när man...
Svar
10
· Visningar
5 783
Senast: BeastieBabe
·
E
Utrustning ...bli jag tokig :) Jag måste bara ha det, på 14 dagar har jag köpt 6 fleece täcke... :angel: till 3 hästar... Vad har du "dille"... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 589
O
Utrustning Jag har tänkt att köpa/beställa ett schabrak. Det jag undrar är om det ska vara ett Eskadron eller Equiline, vilket är bäst kvalité... 2
Svar
30
· Visningar
3 525
Senast: Lord Owen
·
Utrustning Skulle behöva lite snabbt svar. Vad motsvarar en Simco-Quality 6½" x 7 1/4 hög (semi quarter horse). Passar lite kortare rygg. Men...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: fjordinghanna
·
Utrustning Nån som har detta täcke och kan uttala sig om det? Jag har ju alltid stora problem att hitta välsittande täcken till min dam då hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 211
Senast: Thera
·
Utrustning Jag har idag varit iväg igen o provat sadel, denna gång en Globus Esperanza 34 i bommen o 16 1/2 i sätet. Enligt sadelutprovaren låg den...
Svar
14
· Visningar
1 097
L
Utrustning Om dom här?: :bump: Någon som har dom? Är dom förstora får ett russ tror ni?
Svar
1
· Visningar
592
Senast: lindaplutt
·
A
Utrustning Jag har nu sparat pengar till att köpa en hästtransport. Men nu kommer problemet vilken ska man välja av alla dessa märken :confused...
Svar
8
· Visningar
1 150
E
Utrustning Såg att Ängadal Ridsport har Kingsland sommarjackor. Är det någon som har en sådan ? Har någon handlat därifrån och vet om det funkar bra?
Svar
1
· Visningar
579
Senast: Eto
·
Utrustning Hur gör ni?? låter ni hästarna stå med samma täcke som ute eller byter ni och sätter på dom ett stall täcke?? Skriv gärna varför ni gör... 2
Svar
37
· Visningar
3 690
Senast: Booloogna_
·
Utrustning Vad heter den här modellen/märket? Hjälper en bekant att hålla lite koll efter en bomlös men har själv inte så stor koll dessvärre.
Svar
9
· Visningar
898
Senast: mirjada
·
F
Utrustning Nu hänger jag inte riktigt med i svängarna längre.. Fattar nu hur lång en engelsk sadel får va när den ligger på en häst, men hur är det...
Svar
1
· Visningar
628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka