Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Ska köpa en ny Charles Owen JW hjälm och lite andra prylar (senskydd osv.), hade tänkt att beställa utomlands då jag har fått för mig...
Svar
14
· Visningar
1 499
Senast: _matulda_
·
E
Utrustning Som går att ha på täcken utan att de blir kletiga och äckliga. Helst ska det inte lukta något utan bara smaka skit. En täckes och...
Svar
16
· Visningar
5 025
Senast: MartinaN
·
H
Utrustning Har letat sadel åt min häst nu en period utan större framgång. :cry: Hon har kort rygg vilket ställer till problem. Jag måste antagligen... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 519
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Funderar på att prova ett annat bett på min häst då han ibland inte riktigt vill ta stöd. Och nej, jag är Absolut Inte hård i handen... 2
Svar
26
· Visningar
2 780
Senast: misan
·
K
Utrustning Hej kan ni inte dela med er av era sadelprobelm. Hur och när började ni märka att något inte stod rätt till? När började ni förstå...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: orion_x
·
Utrustning Dessa stövlar? Sergio Grasso - Bergamo Har ridit i ett par Bologna o de tyckte jag om men tycker dessa ser skönare ut
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Lollan
·
Utrustning undrar om någon har erfarenheter av crown ( flatback) och dominus( flatback). Har flera unghästar som är olika byggda och har fått tag...
Svar
1
· Visningar
616
H
Utrustning Jag är ute efter ett grönt eller grått täcke till min islandshäst, storlek 125. Det ska vara ett fleece eller ylletäcke. Jag har letat...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: ang
·
M
Utrustning någon här som vet hemsida/butik till en hästbutik med ländtäcke gärna fleece, inte allt för dyrt. max 300 kr. molvi
Svar
11
· Visningar
991
Senast: Molvi
·
P
Utrustning Är det någon som har Kyra K ridbyxor? Jag provade ett par häromdagen som jag tyckte verkade helt ok. De kostar rätt mycket, jag har...
Svar
2
· Visningar
1 307
Senast: _matulda_
·
Utrustning Är lite nyfiken på vad ni tycker. Har just nu svart sadel och träns. Men hade det varit fint med brunt, tabacco eller annan brun kulör...
Svar
10
· Visningar
827
Senast: any_one
·
Utrustning Har nyss fått hem en Sommer allound. Tyvärr har ju företaget ljugit ihop det mesta om sadeln. Sadeln är i riktigt dåligt skick. Har...
Svar
11
· Visningar
1 588
Utrustning Såg ett par snygga bruna ridstövlar i Cosmo av alla ställen :p , stod att dom var från Stenbergs och kostade 2500kr.. Nån som vet vilket...
Svar
5
· Visningar
4 277
Senast: knorris
·
A
Utrustning Funderar på att ta hem och prova denna dressyrsadel. Är det någon skillnad på cairstoppning eller är det bara en "modenyck"? Den jag...
Svar
3
· Visningar
818
C
Utrustning Vilken färg på läderutrustning tycker ni är snyggast? Om man har en brun ganska ljus (typ mjölkchoklad) skall man då ha brunt eller... 2
Svar
23
· Visningar
1 471
Senast: Molvi
·
L
Utrustning Vilka sadelmärken har rak bom? Jag tycker jag har provat hur många sadlar som helst men det enda märket som verkligen har legat bra på...
Svar
14
· Visningar
2 365
Senast: lizzie
·
D
Utrustning Har börjat fundera över vilken sadel jag ska köpa. Har ingen brådska då hon ska föla och fölet avvänjas först. Blir nog ridgjord dock i...
Svar
15
· Visningar
1 499
Senast: diny
·
Y
Utrustning Okej.. jag vet, jag är lite tidigt ute, men nu lutar det lite åt att jag tänker köpa en ny häst till sommaren, och tänker då använda min...
Svar
13
· Visningar
1 184
Senast: mirjada
·
Utrustning Nu när det är:devil: kallt, prova dessa strumpor sockar. De håller verkligen vad de lovar. 6-7 ggr varmare än fårullsstrumpor. Finns...
Svar
14
· Visningar
1 678
Senast: Rimfaxe
·
C
Utrustning Hur gör man det? är det bara att mäta längs med bossorna eller? Borde det inte vara olika hur stor anläggningsytan är beroende på...
Svar
8
· Visningar
17 185
Senast: Contessa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025