Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning jag har funderat på att köpa en Ceval Liberté 2002XL, men så hörde jag nu att det inte är så bra kvalite på dom:confused: ni som har...
Svar
3
· Visningar
1 592
Senast: cleopatra
·
Q
Utrustning Är där någon som vet var man kan utläsa bomvidden på en Kingston Dressyrsadel?
Svar
2
· Visningar
955
Senast: _Q_
·
T
Utrustning Vad har ni? Själv är jag stolt ägare till en Cliff Barnsby Bonfire, ebonyfärgad (dressyr). :love: Och ett Stübben Diana. :love: 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 647
Senast: kaarin
·
Utrustning Någon som fått den? Tycker det var rätt mycket Börjes-stuk över den och så kunde de ju klippt ut hästarna snyggare! :smirk: . 2
Svar
35
· Visningar
2 803
Senast: Wannabe_Me
·
Utrustning :confused: vet någon var man kan köpa ull huvor?? När jag var liten använde vi det på fullbloden när de tränades på vintern, men jag... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 618
Senast: nocki
·
Utrustning ..ni som tvättar era täcken själv: Har ni något speciellt tvättmedel till era täcken? Om inte har ni då vanligt och lägger ni i mycket...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: suisyola
·
Utrustning Nu börjar det allt bli dags för en ny hjälm, tyvärr. Trivs urbra i den jag har nu men den åker i golvet liiiite för ofta för att jag...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Widerberg
·
H
Utrustning funderar på att köpa ett equiline schabrak men vet inte vilken fäg jag ska ha. nån som har några förslag? bilder skulle va bra.:bump: 2
Svar
21
· Visningar
7 748
Senast: kryptisk
·
E
Utrustning Jag har märkt att jag är enormt petig/kräsen med vissa hästprylar. T ex så vill jag ha gummivävtyglar utan stoppar på. En speciell...
Svar
17
· Visningar
1 272
Senast: Dundret
·
V
Utrustning Vilken färg passar igentligen till en rödskimmel? Nån säger rosa, lila & röd, en annan säger mörkgrön, jag säger svart.. Vad passar...
Svar
18
· Visningar
1 052
Senast: mumin
·
V
Utrustning Jag vill ha tips på riktigt snygga schabrak nu hörni! Jag är egentligen väldigt kräsen och när jag kikar i hästaffärer är det ett fåtal... 2
Svar
35
· Visningar
3 024
Senast: suisyola
·
Y
Utrustning Vet ej hur det stavas men men:smirk: Det jag undrar var man kan hitta dom till ett billigt pris??? Ni som inte förstår min...
Svar
5
· Visningar
746
Senast: Jenny1
·
Utrustning http://www.bockmanncenter.se/horesware/uteT/uteT_ramboDuo.htm http://www.bockmanncenter.se/horesware/uteT/uteT_ramboSupreme.htm...
Svar
14
· Visningar
1 353
Senast: Miss Sixty
·
I
Utrustning jag har en ponny med väldigt konstigt sadelläge som vi nyss var och köpte en hoppsadel till så vi har därför inte råd att köpa en... 2
Svar
24
· Visningar
2 078
Senast: Lollan
·
D
Utrustning Ska sälja min Wintec (500 dressyr cair) och har en köpare som undrar hur lik den är en Caprilli förutom då att den är i läder...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Dundret
·
Utrustning Har läst alla inlägg om sadlar och lagt märke till att man rekomenderar en bred kanal längs ryggraden(3-4 fingrar). På min Stübben...
Svar
2
· Visningar
673
Utrustning Någon som kan ge tips. har en typiskt Irländare. Bred över bogarna och hög-lång manke. Lite maffig men högrest. Har provat massor av...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: jjeg
·
Utrustning Ska köpa ett nytt täcke men har fortfarande inte bestämt mig för vilket. Just nu vill jag ha ett helt ofodrat regntäcke samt ett löst...
Svar
18
· Visningar
1 428
Senast: cactuspower
·
K
Utrustning Stallet har fått en snorig häst... Kvarka går i regionen... Vi har fått uppmaning att desinfiera hjälm, ridskor, chaps och tvätta övriga...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: KutriHelena
·
Utrustning Har sett att många inte har dekaler på sina transporter. :angel: Men jag tänkte vara laglig och sätta på min. Jag har ett Böckmann...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: popeye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka