Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

W
Utrustning Var inne och kikade på Tradera på hästutrustning bara för skojs skull. Såg då att det är en användare som säljer helt nya oanvända...
Svar
11
· Visningar
992
Senast: moonlightgarden
·
S
  • Låst
Utrustning Jag är lite nyfiken på vad ni som använder er av gramantygel tycker er uppnå med "hjälp" av denna? Anser ni er kunna rida loss en... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
7 907
Senast: Boj
·
Utrustning Iaf vad det ser ut som... Jacson och nu Champion... Fast den har ju iof ventilation längst hela vägen, men är ju byggd på samma sätt... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 323
Senast: ponnyryttaren
·
D
Utrustning Finns det olika modeller eller varianter på isbroddar? Varför? De jag har från Hööks är spetsen väldigt tydlig och rätt hög (typ 3mm)...
Svar
6
· Visningar
1 261
Senast: Dundret
·
Utrustning På hemsidor så har jag bara sett bruna och svarta. På salusadlar har jag hittat en massa olika färger även med mocka. Kan man välja hur...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Chica
·
Utrustning på prestige prestige och prestige goldenstar extra??
Svar
2
· Visningar
640
Z
Utrustning Mias säljer hoppschabrak som kallas scharlock, tror jag:confused: . De är som hoppschabrak baktill men som vojlock under kåpan. Man...
Svar
11
· Visningar
1 138
Senast: tippo
·
M
Utrustning Hej! funderar över dessa Myler bett. Någon som rider på något dylikt? Funderar över att testa ett. Men någon som vet var man kan köpa...
Svar
7
· Visningar
1 285
Senast: jjeg
·
L
Utrustning ....årets Börjes katalog? Komemr den att komma över huvud taget? Dom har ju inte lagt upp några nya saker på hemsidan ju :(
Svar
7
· Visningar
734
Senast: Valkyriaa
·
Utrustning Vart hittar jag dem? AACHEN m. bred nosgrimma! mörkbrun, brun eller ljusbrun skulle passa! Vet ni någon hemsida så PM:a mig det...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: Ynthe
·
C
Utrustning det är flera flera år sedan jag använde en säkerhetsväst sist, kommer inte ihåg när ens, vilket jag själv tycker är väldigt dumt. med...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Salinero
·
M
Utrustning Hej alla Bukare :D Tänkte fråga er om ni vet var man kan hitta mönster till fleecetäcken med- och utan hals. Blir jätteglad för alla...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: Mystix
·
L
Utrustning http://www.sprenger.de/hs/abt_reit/neuheiten/40414.htm Är lite nyfiken på det! :) Är det någon som har det eller tycker/tror/tänker... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 054
Senast: moonlightgarden
·
Utrustning Min gamla Jofa sammetskask sjunger på sista versen och nu är jag rädd att den inte finns att köpa längre. Har kikat runt lite, men inte...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: moster_punk
·
S
Utrustning Har letat runt lite men inte hittat nått, vill ju att det ska matcha tränsets mässingspännen :d
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: PrinceFair
·
L
Utrustning Jag har en häst som är ganska stark och har mycket egen vilja. Om man leder honom för hand i ett vanligt grimskaft tenderar han att dra...
Svar
17
· Visningar
1 025
Senast: Alazan
·
O
Utrustning Ännu en schabraktråd startad av mig... :angel: Nåväl, den här gången gäller det Equiline schabrak som jag bestämt mig för att köpa...
Svar
6
· Visningar
1 219
Senast: overtyre
·
Z
Utrustning Jag vill ha förslag, med bild! på snygga schabrak till tävling. Marinblått ska det vara, gärna med guldpasspoal 2
Svar
24
· Visningar
2 178
Senast: overtyre
·
Utrustning Kan man hyra ut en sadel?? Eller är det "snålt"? Jag har en i stort sett sprillans ny 10.000kr- westernsadel hemma som jag inte...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: Solafekub
·
M
Utrustning Hej! Har förgäves letat transportskydd till min nordis-hingst (= rejäla ben!). Finns här någon som har haft bättre lycka och kan...
Svar
16
· Visningar
1 499
Senast: MissInterpreted
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka