Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vart hittar man lite roligare transportdekaler. Alltså de fula:angel: gula som skall sitta fram & bak på finkan.
Svar
1
· Visningar
1 638
Senast: jennyjenny
·
Utrustning Orkar inte leta upp den andra tråden så gör en ny. Nu har jag beställt stövlar! Hittade några på en mässa som hade en sån himla snygg... 2
Svar
27
· Visningar
2 116
Senast: Centaur
·
I
Utrustning Jag funderar på att införskaffa ett trådlöst övervakningssystem att ha i transporten, men själva skärmen i bilen förstås. Någon som...
Svar
15
· Visningar
1 073
Senast: FUNNY
·
G
Utrustning Hejsan alla pryltokiga! Nu börjar jag bli lite orolig över mig själv. Kommer jag en dag drunkna i grimmor? Igår var jag på Hööks å var... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 903
Senast: Geisli
·
Utrustning Om man ska rida bettlöst och har en sån där nosgrimma (ej aachen) som det finns en ring i på vardera sida, kan man fästa tyglarna i de...
Svar
9
· Visningar
3 199
Senast: Gilette
·
A
Utrustning Vad tycker ni om sporrar? Själv tycker jag att det är rent fruktansvärt att rida med sporrar! :eek: 7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 254
Senast: TCJ
·
Utrustning Hej kan ni inte var gulliga och skriva här om era täckes erfarenheter, jag vill alltså veta vad det finns för täcken som inte skaver... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 117
Senast: Lord Owen
·
Utrustning Vad tycker ni om Gelpad? Fårskinnspad? Teddypad? m.fl. ?? //Diana 2
Svar
37
· Visningar
2 348
Senast: Dundret
·
Utrustning Jag har sökt lite på bomlös men inte blivit mycket klokare. Det är såhär att jag ska köpa en bomlös till min unghäst. Hon har kissing... 2
Svar
29
· Visningar
2 021
Senast: Camilla_H
·
L
Utrustning Jag letar efter ett snyggt träns till bra pris som det även ska finnas matchande martingal eller förbygel till. Den ska matcha denna...
Svar
2
· Visningar
1 442
Senast: molnskimmer
·
D
Utrustning Letar ny sadel igen (dressyrsadel) och skulle vilja ha tips på märken som kan tänkas passa min häst, för att underlätta letandet lite... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 066
Senast: Dundret
·
Utrustning Har en häst som har en väldigt känslig rygg. Har funderat på Wintecs sadeln med luftstoppning. Vill ha en dressyrsadel. Är dom bra...
Svar
6
· Visningar
721
Senast: jjeg
·
Utrustning Ni ser rubriken :D Vart i Sthlm kan man få tag i detta? Finns det ens? Pris? Tack på förhand!
Svar
2
· Visningar
997
Senast: mysboll
·
Utrustning Vad tycker ni om det? Är det prisvärt? Var kan man köpa det? (gärna internetbutik)
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: EmelieR
·
J
Utrustning vad 36"-50" mostvarar i svensk täckesstorlek? :crazy:
Svar
2
· Visningar
556
Senast: Jenna
·
Utrustning Om jag rider med ridstövlarna (mountain horse rimfrost) uppstår världens mest irriterande ljud när de "gnids" sas mot sadeln (en... 2
Svar
28
· Visningar
2 895
Senast: Matiz
·
Utrustning Ni som har kallblod typ, tinkrar, nordsvenskar m.m. vad för sorts sadel har ni till dem? Tacksam för svar! :bow:
Svar
2
· Visningar
810
Senast: Matiz
·
Utrustning har fått med en äldre prestige( 2000 enligt serienr) med en häst. har efter många samtal fått lite info om denna. är en allrund?-mot...
Svar
5
· Visningar
700
Senast: popeye
·
N
Utrustning Finns det ens? Har sett dressyrsadlar (Elegant och Red Line) samt en allroundsadel i mycket liten storlek (max 15"). Men jag har nog...
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: nässla
·
T
Utrustning Kan ett fullcheek-bett vara ett alternativ till att sätta på bettringar? :confused: Har fått för mig att man behöver använda några...
Svar
14
· Visningar
1 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka