Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning Jag letar efter ett BRA regntäcke med fleece, alltså ingen fyllning utan bara fleecetyg på insidan. Det ska vara riktigt vattentätt... 2
Svar
25
· Visningar
3 009
Senast: Egonson
·
B
Utrustning Funderar på att investera i benskydd till min arab. Har tdigare lånat senskydd de enstaka gånger jag hoppar henne. I dressyren/skogen...
Svar
15
· Visningar
1 271
Senast: Deccie
·
Utrustning Var det jag som var på rätt plats på rätt tid och tillfälle. Händer väl aldrig annars. Var på granngården och köpte lusern och passade...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: palle
·
Utrustning hur inverkar de olika nosgrimmorna på hästen? hur tycker ni det ska se ut när nosgrimman är rätt spänd? gärna bilder. hästen jag...
Svar
12
· Visningar
1 033
Senast: Deccie
·
M
Utrustning Funderar på att byta hästtransport och har kollat in lite olika märken. Jag har sett att en del släp har galonlucka bak :eek: Alltså... 2
Svar
24
· Visningar
8 353
Senast: hannibal
·
Utrustning var kan jag få tag på det ? Jag har ett FB träns i havanna (rödbrunt) med aschennosgrimma men skulle vilja byta den mot en pullargrimma.
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Ava22
·
E
Utrustning Hur lagar man bäst ett litet hål/reva i yttertyget på ett regntäcke? Lagningen ska ju helst tåla väder och vind också. Mitt nya...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: Egonson
·
Utrustning Har någon hört talas om eller provat sadlar från Dean Woodward (sadelprovare med sadlar som Reactor Panel och Native Pony m.fl.)? Ser...
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: Zenith
·
C
Utrustning nu har han växt ur sadeln igen!!! eller??? pållen växte ur sin sadel som jag köpte i höstas redan efter 2-3 månader. köpte då en sadel... 2
Svar
24
· Visningar
1 540
Senast: cerrox
·
Utrustning Någon som vet vart det går att få tag på? Eller har jag återigen förälskat mig i något som utgått ur sortimenten..? Har kollat runt...
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: Breccia_
·
Utrustning Dagens I-landsproblem kanske, men nog så besvärligt... Min häst måste ha boots runtom eftersom hon har en tendens att trampa sig både...
Svar
11
· Visningar
1 059
Senast: Jenny1
·
B
Utrustning hur mycket skiljer sig modellerna där egentligen? prestige golden star och stübben rex, båda 16" & x-vida ligger bra (stübben ligger...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: BeastieBabe
·
Utrustning Vad är det för mening med det? Bara att kunna dra åt hårdare eller? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 562
Senast: Centaur
·
K
Utrustning vilket är bäst att rida i egentligen? jag har alltid tyckt att ridstövlar är bäst.. fast ridskor är väl bekvämt.. min tränare sa... 2
Svar
35
· Visningar
13 386
Senast: High Noon
·
Utrustning Min sadel av märket Windsor har ett nummer inpräntat på ena kåpan (den underliggande kåpan) och jag gissar att man någonstans bör kunna...
Svar
3
· Visningar
830
W
Utrustning Ja som ovan! Varför gör ni det? Vad är det bra för? vad är det ni använder? HIttade de här på hööks hemsida, är det någon som har dem... 2
Svar
33
· Visningar
2 923
Senast: Ingrid och Lukas
·
C
Utrustning Häromdagen hände det som inte får hända. Min tioåriga dotter fastnade under ridlektion i ponnyns stigbygel och släpades under hästen i...
Svar
4
· Visningar
1 673
Senast: Chivita
·
Utrustning Fanns en tråd för hundra år sedan, men det dyker ju alltid upp nya prylar på marknaden. ;) Så, vilken är din absolut onödigaste... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 257
Senast: tezzan
·
Utrustning Sådär! Nu kunde jag inte hålla mig längre! Trots blixtrande huvudvärk var jag bara tvungen att prova den bomlösa demosadeln..! Så ni som... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 012
Senast: Tuva-Li
·
R
Utrustning Satt just och läste om Camilla Magnusson i aftonbladet:Ridsport. Och fann detta väldigt intressant!!!:smirk: Camilla 29 år,valde att... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 993
Senast: rocki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈