Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Utrustning Hejsan ! Vad tycker ni om att ha en hyfsat bred pullarnosgrimma och ett 2 delat pessoabett med tyglarna på den lilla ringen under den... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 149
Senast: jasmine1
·
Utrustning Hejsan! Jag har ett fullblod som är ganska kort i ryggen. Just nu har jag en gammal kloster shöndal som har kilbossor, men en vän till...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: palle
·
Utrustning Min kära systers sambo är en riktig klippa. Han har ordnat så att jag FÅR en Alfa Deval av sin arbetsgivare. den är bara använd 1 år=)...
Svar
15
· Visningar
2 171
C
Utrustning Någon som vet något om dom? Erfarenheter? Vad ligger dom på i pris? 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 002
Senast: MoQ
·
Utrustning vilka är dom bästa och billigaste stigläderna ni känner till? /Snorpan 2
Svar
31
· Visningar
2 381
Senast: moonlightgarden
·
L
Utrustning Vet inte om jag lägger denna tråden rätt. Har ett halvblod som jag tänkt börja brodda nu när det är halt ute. Skulle vilja få lite råd...
Svar
4
· Visningar
1 460
Senast: mrLarsson
·
U
Utrustning vad är de för skillnad på dom? min häst har ett vanligt tvådelat tränsbett...men skulle vilja testa ett eggbett..men vill bara veta om...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: HannaZ
·
Utrustning Jag har en gammal bojsläp som börjar se lite sunkig ut utvändigt... Så jag funderar på vad det kostar att lack ett vanlig släp...
Svar
2
· Visningar
1 649
Senast: Ickapeltz
·
S
Utrustning Såndär små gummipluppar för täckgjordarna som finns bla. på Hööks... Funkar de? Mitt regntäcke är suveränt i övrigt men gjordarna går...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Martina_m
·
Utrustning Jag ska köpa mig en hoppsadel till! Nu undrar jag och det finns någon som ni kan rekommendera. Kan även tänka mig att köpa en begagnad...
Svar
10
· Visningar
1 912
Senast: Nyrelski
·
Utrustning Jag har aldrig hört talas om märket innan... Men jag undrar om det inte blir punkttryck vid "fästena" av bossorna? Någon som...
Svar
9
· Visningar
949
Senast: palle
·
Utrustning jag har några frågor när det gäller benlindor: är det bra att linda hästens ben om den är behov av stöd? kan man linda för hårt (nu... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 291
Senast: __MercI__
·
P
Utrustning vet någon vart man kan få tag i easyboots i större storlekar passande nordsvensk? :bow:
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: Mangis
·
T
Utrustning Nu är det såhär att jag skulle vilja ha lite råd från en massa hästvana och duktiga människor om vad jag ska köpa för skor/stövlar...
Svar
6
· Visningar
1 305
Senast: emjo
·
Utrustning Vad är bäst som stötdämpande ? Jag har en häst med jätte känslig rygg,och han är väldigt svår att sitta på,man märker hur störd han blir...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Ynthe
·
Utrustning satt och kolla lite på trav idag och fick syn på en mojäng, den sitter väl typ över nösborrarna och ser ut som ett flugpannband det man...
Svar
6
· Visningar
1 030
Utrustning Nån som vet om det är bättre priser på ridgrejor i Italien jämfört med Sverige? Ska nämligen dit framåt våren och tänkte att man...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: fälttävlansnörd
·
L
Utrustning Letar med ljus och lykta efter en kavaj i följande färgkombination: Svart med marinblå krage/guld passpoál samt ljusblått foder. NÅGON...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: Sorbe
·
Utrustning *försöker igen* Är det någon som vet var man kan få tag på vanliga, svarta gumminattor (utan high-tech-warming-super-softning-grejer...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: axel
·
Utrustning Ngn som har sett? Vart? :bow:
Svar
4
· Visningar
829
Senast: Centaur