Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Behöver hjälp med hoppsadel! Hästen har en Passier Hannover som passa kanon hon har fårskinnpadd under. Och sadeln får INTE kosta mer än...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Linduzz
·
Utrustning Om hästen har "Normal bomvidd" Vad motsvarar det då i storlekarna 30, 31 ,32 osv?
Svar
1
· Visningar
663
Senast: moonlightgarden
·
M
Utrustning Någon som vet vart jag får tag i ett knallrosa,gärna neonrosa,täcke?:banana:
Svar
18
· Visningar
1 550
Senast: Cilva
·
T
Utrustning Nu tycker jag det är dags för alla "bukefalare" att visa upp sina sadlar! Vad är det för märke & hur länge har ni haft dom? Jag har haft... 7 8 9
Svar
175
· Visningar
18 600
Senast: Zamora
·
Utrustning är det någon som vet var man kan köpa det?
Svar
10
· Visningar
1 925
Senast: fjordinghanna
·
M
Utrustning Någon som rider med det? Hur tycker ni att det funkar? Funderar på att ha det på mitt fullblod när jag hoppar då hon kan bli lite... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 242
S
Utrustning finns det bruna Eskadron boots med ludd? vad jag kan komma ihåg har jag bara sett svarta med och utan ludd och bruna utan...så, nån... 2
Svar
23
· Visningar
1 634
V
Utrustning jag funderar på vilken modell jag ska köpa.. antingen: http://www.borjes-tingsryd.se/e-line/images/prod250/4257.jpg eller...
Svar
16
· Visningar
1 266
Senast: Nate
·
Utrustning Jag undrar om de finns några butiker eller internetbutiker som säljer mycke Mark Todd saker. Täcken o så finns ju lite av i svenska...
Svar
2
· Visningar
1 227
Z
Utrustning Min kompis ska prova ett par sadlar till sin breda häst. Vi känner till de flesta kända märkerna, men en av dom har vi aldrig hört talas...
Svar
1
· Visningar
2 401
Senast: jjeg
·
T
Utrustning Jag har efter lång tids vila börjat skritta igång mitt halvblod. Frågan jag har gäller sadeln. När jag efter ritten idag (mycket...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Skrauti
·
Z
Utrustning Tänkte starta en tips-tråd :) Så berätta alla gamla goda tips som ni har i stallet! Jag bidrar med första: Om bettet är kallt... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 441
Senast: blissare
·
B
Utrustning Har hemma en Kieffer action sadel på prov,är ganska fin,lite repig men förövrigt helt ok,vet inte hur gammal den är,men det står ett...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: MoQ
·
J
Utrustning Nu har jag provat dom 2 sadlarna och jag kan ju säga att Crown sadelns säte var ju bara wow...så skön , kändes som om den var skulpterad... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 893
Senast: jjeg
·
P
Utrustning Hej! Jag skulle vilja höra vad ni säger och tycker...om bett, passande min nerviga Welsh valack på 13 år, kategori d. Han är...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: Panikie
·
L
Utrustning Tänkte köpa ett nytt regntäcke till nu i sommar. Vill ha ett täcke med hel hals som sitter fast till dom dagar det regnar mycket. Och...
Svar
13
· Visningar
1 190
Senast: non-stop
·
F
Utrustning Min mamma har en häst som hon både rider o kör, brukar använda vanligt tre delat men känner inte alls samma kontakt och säkerhet i...
Svar
13
· Visningar
1 617
L
Utrustning Upptäckte idag att hästen har rivit sönder hela sitt regntäcke.. Ska köpa nytt, men är det någon som har några tips på bra regntäcken...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: Immer
·
Utrustning Nu börjar jag bli tokig. Suttit i säkert en timma å bara sökt här på Buke, men hittar inget typ... Ska köpa nya stövlar, ett par... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 734
Senast: Sorbe
·
Utrustning Hur mycket ska dom sticka upp ovanför lindorna? ska dom göra det ens? har någon en bra bild så att jag ser lite bättre? jag vet att det...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: kskemilie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka