Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har haft ut en sadelutprovare till min häst som ansåg att Stübbensadlar passade bra till min tjej. Bomvidd 32 eller t o m 33 (hon lär...
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: Pauling
·
Utrustning Bomlös sadel Vad tror ni om denna? :confused: Jag har till min Valack en torsion och ska nu leta efter en sadel till mitt sto. Hon... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 297
Senast: joneya
·
C
Utrustning Liten rolig frågestund hära! :rofl: Vem är bukes största matchningsfreak? Vem är bukes största färgklick? Vem är Pikeur-fantast...
Svar
15
· Visningar
1 379
Senast: palle
·
P
Utrustning ni låna ut era hästtransporter om någon frågar? kompis/bekant eller "någon som du känner lite halvt"? vad tar ni i så fall? om ni... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 424
Senast: Trevita
·
Utrustning På min lädersadelgjord? Det står AH och de går ihop som i en cirkel nedtill och så är det stiliserade hästhuvuden som går som en båge...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Kassiopeja
·
T
Utrustning hur är hubertus i bommen? Mkt el lite svängd? Menar då inte de allra äldsta modellern, utan mera de som e runt 5 år gammla och...
Svar
5
· Visningar
1 790
Senast: lill_flesky
·
W
Utrustning Har alla kieffersadlar omvärmbar bom? :crazy: vet att min går att värma om.. men sitter och kikar på dressyr och hoppsadlar :p så vet ni...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: popeye
·
B
Utrustning har det någonsin gång varit så? har fått ett påstående om att det varit så ett tag.. men är mycket skeptisk till detta, så jag fråga...
Svar
6
· Visningar
2 330
Senast: BeastieBabe
·
Utrustning Jag har en sadel med 28 mm breda sadelgjordsstroppar. Jag har lyckats hitta EN (!!) dressyrgjord som passar, en Gera sympatexgjord...
Svar
5
· Visningar
1 574
Senast: Chivita
·
S
Utrustning Kan man rida på bara själva kandarstången? Alltså utan bridongbettet? :bow:
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Ylva
·
M
Utrustning Någon som har erfarenhet av Kaupres bomlösa sadlar? http://www.kaupreridsport.se/ Tycker at dom verkar mycket intressanta och...
Svar
1
· Visningar
766
Utrustning Vad har ni för täcken nu när snön kommer och det är kallt? Är det för tidigt med vintertäcke (300gr), vad tycker ni? Vad tror ni... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 831
L
Utrustning Vad finns det för varma termotäcken (innetäcken) i 500 g foderfyllning och uppåt, jag vet att HORSEWARE har ett 550 g , men finns det...
Svar
16
· Visningar
1 473
Senast: majola
·
Utrustning Har hittat en sadel som nu verkar passa hästen, men då är den snedsliten!!! Den är nyligen omstoppad av sadelmakaren enligt säljaren...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: MoQ
·
U
Utrustning ja vill vill vill ha en sån här grimma..eller vad man kallar de. men vart köper man sånna? aldri sett nånstans ju..
Svar
4
· Visningar
1 201
Senast: Matilda_o_Bonita
·
R
Utrustning Ska ut och åka med en lurvig islandshäst i början av november. Resan tar ca 1 timme. Transporten är gammal och jag har noll koll på...
Svar
9
· Visningar
1 116
Senast: Real_Life
·
K
Utrustning Vart nånstans på nätet kan man beställa dom?
Svar
3
· Visningar
688
Senast: Salinero
·
C
Utrustning Hej! Min häst fullkomligt avskyr långa transportskydd som går över hasen, det funkar bara inte . Är därför på jakt efter ett par...
Svar
3
· Visningar
1 108
Senast: _Runaway_
·
Utrustning Finns det någon här som har erfarenhet av börjes billiga regn täcke? Kommer inte ihåg vad det heter.... är det himalya eller nått kanske?
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Immer
·
L
Utrustning till häst som drar 145 cm i vanliga täcken? 115 cm?
Svar
6
· Visningar
950
Senast: lola97
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka