Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har en sadel som jag funderar på att sälja, men nu är det så att jag inte vet vad det är för märke... (Följde pållen). Det är ett...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: poloplayer
·
H
Utrustning Upptäckte idag att min älskade häst har lyckats ha sönder sitt NYA täcke. En reva (dock inte så stor än) vid länden. Hur lagar ni era...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: kopur
·
Utrustning Måste verkligen ha en vinter ridjacka nu! Tips på snygga och funtionella jackor på under 1000-lappen önskas ;) :bow: :bow: :bow:
Svar
15
· Visningar
1 490
Senast: Jochanda
·
E
Utrustning Hittade ett par beg. för billig penning. Är deras stövlar bra? 2
Svar
27
· Visningar
4 842
Senast: mrLawson
·
W
Utrustning Hej vet nån nått märke som säljer ridstövlar med extremvida skaft? :p Jag är typ 44 -45 cm i vaderna och hittar inga stövlar :(
Svar
6
· Visningar
921
Senast: wingil
·
Utrustning Var finns det att köpa en svart fårskinnsvojlock, UTAN söm " mitt på" ( utmed ryggen). Ska vara strl F, tjock & rejäl. Även...
Svar
10
· Visningar
1 367
Senast: Arabis
·
Utrustning Asså, finns det några handskar/vantar som verkligen värmer händerna i stalelt på vintern? :confused: :crazy: Nej, inte enligt mig. Så... 2
Svar
23
· Visningar
2 776
Senast: Sorbe
·
Utrustning Hovis var och skodde min häst under v. 41 och dum som jag var så hade jag inte i åtanke att ta på snösuor redan då och nu ska hon inte... 2
Svar
22
· Visningar
11 215
Senast: mackan
·
H
Utrustning Ja som det står i rubriken, vart finns det en sån billigast? Såg på Hööks för ca 350kr (minns jag rätt?)... Någon som sett vart dom...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Havregryn
·
M
Utrustning Någon som vet vad ett vblsto på 155cm kan ha för storlek på täcke? Hon är ganska lång :) Tacksam för svar!
Svar
7
· Visningar
902
Senast: Fabbe
·
Utrustning Någon som vet om det håller på att göras förändringar på den, som det görs med Star Trekk Close Contact? Vill ju inte köpa en nu om det...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Kalinka
·
Utrustning Nån som har beställt ngt därifrån nångång? Hur lång tid har det tagit för sakerna att komma?? Beställde ett täcke därifrån för ca. 2...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: Mount Never Rest
·
F
Utrustning Halloj! Min häst är inne i en intenisv tillväxtperiod. Hans bogblad har vinklat sig och avståndet mellan bogbladsspetsarna har...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Asterix
·
Utrustning Nån som vet om det går att få tag i hästtäcken som är kamoflagemönstrade i militärstil? Ska helst vara till överkomligt pris. Sambon...
Svar
5
· Visningar
1 196
Senast: amkm
·
Utrustning Tänkte fråg lite vad folk tycker är den bästa ben remen. * Vanlig svannsrem *Remar mellan bakbenen Om ni har olika, varför? När... 2
Svar
22
· Visningar
2 622
Senast: Mount Never Rest
·
K
Utrustning Hur kommer det sig att så många människor i "hästsvängen" är så slummiga och ovårdade? På stadens gator kan man ju se ungdomsligister... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 729
Senast: ch791022
·
Utrustning Min häst får väldigt lätt skav av precis allting. Rider oftast utan sporrar och det funkar jättebra, men eftersom vi tävlar dressyr så...
Svar
9
· Visningar
2 211
Senast: PrinceFair
·
B
Utrustning Tänkte sy på ett nytt spänne vid bogarna på mitt hästtäcke & ev sy ett eget i fleece men var får man tag i spännen?? :bump:
Svar
4
· Visningar
2 364
Senast: Immer
·
D
Utrustning Jag har ett litet bettproblem. När jag hoppar med min häst blir han vädgit stark, och lite hett, han tar inte riktigt mina förhålningar...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Don_93
·
Utrustning Håller på att leta dressyrsadel och har just insett att det är bättre att lägga pengarna på en riktigt bra sadel direkt trots att hästen...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: mahlmt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka