Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Har av en sadelmakare blivit förbjuden att rida min häst i en Stubben, eftersom att dessa har en "bananformad" bom, medan min häst...
Svar
11
· Visningar
1 816
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Utrustning Jag fick mig en tankeställare för ett par dagar sedan och man slutar ju visst aldrig att lära sig, eller? Sista tiden med min häst och...
2
Svar
36
· Visningar
2 468
Senast: pialotta
·
P
Utrustning har en gammal klippmaskin som inte klipper som den ska. när man ska klippa så tar den inte bra. tovar bara ihop pälsen o tar av lite på...
Svar
6
· Visningar
791
Senast: Pretty_Fly
·
Utrustning Har ni några åsikter om den sadeln? Hur är den att rida i? Hur ligger den på era hästar? Alla åsikter välkomna eftersom jag funderar...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: L_S
·
Utrustning Jag undrar om ni har några bra tips på dressyrsadel. Jag har ett varmblod som jag idag har en Griffin Dressyrsadel på, med normal bom...
Svar
8
· Visningar
973
Senast: Centaur
·
Utrustning Min klippsax har börjat strula, och jag har inte en SUSNING om VAR jag kan lämna in den på reparation! :crazy: Har haft en MKT kunnig...
Svar
8
· Visningar
1 227
Senast: kopparberg
·
Utrustning Morris & Nolan Jag har trott att M&N-sadlarna gjorts med bomvidderna 29-30-31, men ser nu på www.sadelsidan.se att även 32 och 33...
Svar
5
· Visningar
2 729
Senast: lojzan
·
L
Utrustning Är det bra? Det är ju rätt dyrt (nästan 2000) så jag undrar om det verkligen är prisvärt? Sitter det bra? Värmer bra? Bra kvalité...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: jojjo_blondin
·
S
Utrustning Detta fenomen såg jag idag :eek:! Var med en kompis på hennes träning (på en större anläggning) och trodde knappt mina ögon när jag ser...
2
Svar
20
· Visningar
1 829
Senast: asa_gasa
·
F
Utrustning Finns det bara ridhjälmar upp till 63 cm? Jag har stött på en massa människor som helt enkelt inte hittar någon hjälm som passar bra på...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: spoff
·
S
Utrustning Tänkte höra om det är någon som vet om hästtransporterna är billigare i Tyskland än här, vilka märken det finns där och om det finns nåt...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: alfa460
·
I
Utrustning vad gör man med en häst som tuggar i luften när han får tränset på sig, slutar efter ett tag, men ör det lite ibland... förut gick han...
Svar
11
· Visningar
980
Senast: asa_gasa
·
I
Utrustning Vet någon nåt ute täcke som tål mycket "stryk" ? Min häst har nu ett regntäcke från hööks, men det får jag laga varje dag... rätt less.
Svar
17
· Visningar
1 218
Senast: _LeLLe89_
·
Utrustning från hööks.. nån som har dom? ser så varma och sköna ut :) blir dom inte lätt förstörda av vatten/snö.. går ju och impregnera men...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Horsen
·
Utrustning någon som rider me jockeyhjälm här? e de bra? e så sugen på å köpa en men man vill ju veta vikka som e bra :D har ni överdrag och hur...
Svar
18
· Visningar
3 341
Senast: Horsen
·
Utrustning har ni skydd på dom? Vad för skydd isf?
2
Svar
20
· Visningar
1 665
Utrustning vad tycker ni om dessa bett? http://www.saddleshop.com/largeimg/13-1247.jpg http://www.saddleshop.com/largeimg/13-6940.jpg...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 415
Senast: caballus
·
Utrustning Säkert en fråga som kommit upp 1000 gånger...men hur högt ska bettet sitta egentligen? Jag har precis köpt ett nytt bett, som är mindre...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: beauspirit
·
hmm
Utrustning vilka grejer "ska" man ha till en quarter som är 7 månader?
Svar
3
· Visningar
696
Senast: mizz_perfect
·
E
Utrustning Oki detta låter lite halvsjukt men jag letar åt en kompis och hon vill verklingen ha en syntet martingal... jag har aldrig sett eller...
Svar
4
· Visningar
901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp