Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Någon som har den? Jag har en hjälm som heter Olympic Rider nu och den tycker jag är jättebra. Men nu börjar den bli lite väl gammal och...
Svar
8
· Visningar
2 135
Senast: Johanna_m
·
T
Utrustning Är det någon som vet hemsidan till lyckligafåret eller va den heter, dom slipar skär. jag har blivit av med hemsidan dit.. :banana:
Svar
1
· Visningar
715
Senast: SanchoPancho
·
Utrustning Återförsäljare i sverige?? Finns det ngn svensk website där man kan beställa? Har hittat mitt drömtäcke! :love: men känner inte för...
Svar
12
· Visningar
3 459
Senast: fragansia
·
Utrustning Köpte denna graman på Strömsholm för 2 år sen tror jag det var, men vet inte vad färgen heter. Kan ni säga nått? Graman Den är brun...
Svar
8
· Visningar
918
Senast: Estelle
·
M
Utrustning \"Svea Utegång med bogveck\" Det grå/svart rutiga täcket, är det någon som har det? Jag har tittat på det vinterfodrade, någon som kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 897
Senast: Kalinka
·
T
Utrustning Är det nån här som provat back on track på sin islandshäst, endera bandageunderläggen eller täcket som finns? Hur funkar det på era...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Boj
·
Utrustning Är det ett lämpligt unghästbett? Jag har en 3,5-åring som egentligen är väldigt ridbar, men vi har lite svårt för styrningen ibland. Jag...
Svar
14
· Visningar
1 401
Senast: majola
·
D
Utrustning Undrar om någon provat dessa båda sadelmärken och vet om det är stor skillnad på dessa två sadlar. Har nämligen letat sadel under...
Svar
8
· Visningar
932
Senast: skuggi
·
B
Utrustning Någon som har Dessa :confused: eller kanske provat dom? Vad tycker ni om dom? :bow:
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Snuffsan
·
B
Utrustning ridskorna alltså. Är dem bra, varma å sköna å hållbara? Är så trött på mina Graninge, får sånna skav av dem när man har dem på sig hela...
Svar
9
· Visningar
1 050
Senast: Catta
·
R
Utrustning Någon här på buke som har testat det? Har sugen på att köpa ett par från hööks men jag vet inte om det är värt pengarna... Tycker mest...
Svar
11
· Visningar
2 367
Senast: Catta
·
R
Utrustning Någon som kan ge tips på varma och sköna vinterskor att ha i stallet?!? Har haft ett par från Jacson = UR kassa, funderar på Mountain...
2
Svar
27
· Visningar
2 403
Senast: Catta
·
R
Utrustning Är det nån som har dom här: http://www.ridsportshopen.com/images/9623P.jpg ? Tycker dom verkar sköna, är dom värda sina 220 kronor...
Svar
8
· Visningar
875
Senast: Catta
·
Utrustning Min häst har musklat sig en del det sista (trots konvalecens... :confused:, antagligen för att han har gått på en bättre foderstat än...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: Happy
·
J
Utrustning vad tycker ni? fördelar nackdelar..
2
Svar
27
· Visningar
2 121
Senast: lilla_busan
·
L
Utrustning Hej ! Är det någon som vet om det finns klippmaskiner som är sladdlösa och är användbara till hela hästen (inte bara huvud och...
Svar
2
· Visningar
628
N
Utrustning Jag undrar hur bra är gelpadden mot sadeltryck? Det är så att när jag har mens så spänner sig min valack så han får sadeltryck varje...
Svar
15
· Visningar
1 297
Senast: nicken
·
L
Utrustning Jag har en fullblodskorsning som ofta är väldigt het när jag rider ut, och ibland har jag svårt att hålla honom. Rider nu på pessoabett...
Svar
8
· Visningar
752
Senast: Fiorano
·
B
Utrustning Någon som har en bra bild? :bow:
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: blondi3958
·
L
Utrustning Vilken storlek tror ni man ska ha om man har storlek 57 i Champion hjälmarna? Man kanske ska köpa en storlek mindre lr ngt sånt eftersom...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: DFZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Flytta eller ej?
  • Hämta eller sälja? Toyota Auris

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp